محصول ایران خودرو

سه محصول ایران خودرو تا پایان سال 98 به بازار عرضه می‌شوند

سه محصول ایران خودرو بر اساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال 98 به بازار عرضه خواهند شد و تا پایان سال نیز تمامی تعهدات معوقه این شرکت خودروسازی به‌روز می‌شوند.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت سرزده از خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کرد و طی نشستی که با مدیرعامل و معاونان این شرکت داشت از آنها خواست تولید یکی از محصولات خود را متوقف کنند. وزیر صنعت در این نشست با ذکر این نکته که ایران خودرو باید به تعهدات خود نسبت به مشتریان به خوبی اقدام کند افزود مشتریان از نحوه و عملکرد خودروسازان داخلی رضایت ندارند و به همین دلیل می‌بایست مسیر جدیدی را در پیش بگیرید تا با یک زمانبندی مناسب در زمان کوتاهی تمامی تعهدات انجام شود.

عرضه سه محصول ایران خودرو تا پایان سال

وزیر صنعت در طی این بازدید مدیرعامل ایران خودرو را مکلف کرد تا این شرکت خودروسازی تا پایان سال 3 محصول جدید را به بازار عرضه کند. وزیر صنعت همچنین اظهار کرد مشتریان نسبت به انجام تعهدات این شرکت نگران نباشند؛ زیرا با توجه به بازدیدی که از خطوط تولید این شرکت خودروسازی داشتیم تا پایان سال تمامی تعهدات معوقه انجام می‌شود. رضا رحمانی از محورهای اصلی ایران خودرو به مواردی چون افزایش تیراژ تولید خودرو، افزایش عمق ساخت داخل، تکمیل خودروهای کف پارکینگ و فروش اموال مازاد اشاره کرد. وی افزود اساس بر این است که اموال و املاک غیر تولیدی این خودروساز در اسرع وقت واگذار شود و ما در این خصوص بسیار جدی هستیم.

ارتباط میان قطعه‌ساز و خودروساز باید مثل یک خانواده باشد

وزیر صنعت در ادامه بیان کرد ارتباط میان ایران خودرو و قطعه‌سازان یکی دیگر از محورهای مورد نظر ما است. در واقع قطعه‌سازان می‌بایست احساس کنند که عضو یک خانواده هستند و در این خصوص باید قواعدی بر اساس اصول تنظیم شود تا هم قطعه‌ساز و هم خودروساز بتوانند مشکلات خود را به خوبی برطرف سازند. وی تاکید کرد در صنعت خودرو کشور ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی یافت می‌شود که نمی‌توان آن را در جاهای دیگر پیدا کرد و به همین دلیل می‌بایست دیدگاه‌های خود را تغییر دهیم.