آخرین دستاوردهای اپل

جمع‌بندی شایعه‌ها درباره آخرین دستاوردهای اپل (گجت تی وی)

آیفون های جدید 2019 یعنی آیفون 11 و احتمالا چند محصول دیگر اپل به زودی معرفی می‌شوند. در ادامه ویدیوی جمع‌بندی شایعه‌ها درباره آخرین دستاوردهای اپل را مشاهده می‌کنید.

به تازگی کمپانی اپل به صورت رسمی تاریخ رونمایی از گوشی های خانواده آیفون 11 را اعلام کرد. طبق دعوتنامه‌ای که این کمپانی ارسال کرده، در تاریخ 10 سپتامبر 2019 مصادف با 19 شهریور 98 آیفون های 2019 اپل در سالن آمفی تئاتر استیو جابز در کوپرتینو معرفی خواهند شد. گفته می‌شود آیفون های جدید اپل در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد که جانشینانی برای آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR هستنند. مدل جدید و اقتصادی آیفون ایکس آر با نمایشگر ال سی دی و رنگ‌های جدید سبز و بنفش کمرنگ می‌تواند ستاره این رویداد باشد، چرا که با قیمت مناسب خود گزینه‌ی جذابی محسوب می‌شود.

همچنین گفته می‌شود آیفون 11 جدید از دوربین سه گانه با قابلیت Night Mode بهینه شده بهره می‌برد. آیفون های جدید احتمالا از دوربین سلفی با گستره دیداری عریض‌تری برخوردار خواهند بود. در کنار آیفون‌ها، از سایر دستاوردهای اپل نیز در این رویداد رونمایی می‌شود. شایعاتی مبنی بر معرفی نسخه‌های جدید ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ به گوش می‌رسد، اما هنوز مشخص نیست که آیا آیپد یا مک بوک جدید هم در این مراسم معرفی خواهد شد یا خیر.

در ویدیوی زیر که در گجت تی وی برای شما آماده شده، شایعه‌ها درباره دستاوردهای جدید اپل را جمع‌بندی کرده‌ایم. با مشاهده ویدیوی زیر با آخرین شایعه‌ها در خصوص آیفون های جدید و سایر محصولات اپل آشنا شوید.

ویدیوی آخرین شایعات پیرامون دستاوردهای اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*