PES 2020 موبایل

تاریخ عرضه بازی PES 2020 موبایل برای iOS و اندروید مشخص شد

کونامی به تازگی اعلام کرد که بازی PES 2020 موبایل حدودا دو ماه پس از ورژن کامپیوتری و کنسول‌های بازی این بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

بازی PES 2020 موبایل قرار است اواخر ماه اکتبر میلادی (اواخر مهر/اوایل آبان) برای دو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS منتشر شود.

اگر در جریان اخبار دنیای گیم و مخصوصا بازی‌های ورزشی مانند سری PES و FIFA بوده‌اید، احتمالا از نمایش‌های امیدوارکننده و بسیار موفق بازی PES 2020 در مراسم E3 و دیگر مراسم‌ها و نمایشگاه‌های مربوط به گیم، باخبر هستید. این درحالی است که برای بازی FIFA 20 شرایط دقیقا برعکس این موضوع است و برخی طرفداران این سری اعتراضات زیادی به تریلرهای منتشر شده از فیفا 20 داشته‌اند و معتقدند این بازی دچار تکرار شده است. با توجه به این دو اتفاق، بسیاری از منتقدان معتقدند که سال پیش رو، سال PES 2020 است و احتمالا سری PES بالاخره می‌تواند جایگاه گذشته خودش را از رقیب قابل احترام و قدرتمند خودش یعنی سری فیفا پس بگیرد.

اما هایپ شدن و موج مثبتی که اکنون در اطراف بازی PES 2020 دیده می‌شود، تنها بخاطر تریلرها و همینطور نسخه دمو این بازی بوجود نیامده است. استارت این اتفاق، سال گذشته و با انتشار بازی PES 2020 Mobile رقم خورد. این بازی توانست در عرض کمتر از 10ماه، 200میلیون نصب فعال داشته باشد و به موفقیتی فراتر از چیزی که خود کونامی انتظار آن را داشت، دست پیدا کند. به همین دلیل کونامی برنامه‌های بسیار زیادی برای بازی PES 2020 موبایل دارد و امیدوار است که بتواند موفقیت‌های PES 2019 موبایل را بار دیگر و این‌بار حتی در ابعادی بزرگتر، دوباره تکرار کند.

درست مانند نسخه کنسول و پی سی بازی PES 2020، در PES 2020 موبایل هم شاهد لایسنس شدن تیم‌های جدید و جذاب زیادی هستیم. مهمترین لایسنس‌های جدید بازی PES 2020 شامل باشگاه منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و یوونتوس می‌شود. این موضوع به این معنی است که علاوه بر استادیوم‌های این سه باشگاه، این سه تیم با نام، لوگو و کیت‌های ورزشی واقعیشان در بازی حضور خواهند داشت. ضمن اینکه بجز تیم لیورپول، بقیه لایسنس‌های مهم سری PES مانند باشگاه‌های بارسلونا، آرسنال، اینتر، میلان و… کماکان حفظ شده‌اند و در PES 2020 هم با نام، لوگو و پیراهن‌های واقعیشان حضور خواهند داشت.

همچنین کونامی اعلام کرده که گرافیک بازی PES 2020 موبایل فوق‌العاده خواهد بود و توجه تیم سازنده به جزئیات، حیرت انگیز است! همچنین دو ماه پس از انتشار نسخه موبایل بازی PES 2020 یک حالت آنلاین کاملا جدید به نام مَچ‌دِی (Matchday) هم به بازی اضافه خواهد شد که با کامل کردن چالش‌های موجود در این حالت، بازیکنان می‌توانند پاداش‌هایی مانند GP (واحد پول سری PES) دریافت کنند.

واضح است که در PES 2020 موبایل تمام نقل و انتقالات اخیر فوتبال هم مطابق با واقعیت، لحاظ خواهند شد. به احتمال بسیار زیاد، طی هفته‌های آینده تاریخ دقیق انتشار بازی PES 2020 موبایل هم مشخص خواهد شد اما به هر حال اگر منتظر نسخه کنسول و پی سی بازی PES 2020 هستید، همانطور که احتمالا می‌دانید، این بازی کمتر از دو هفته دیگر و در تاریخ 19 شهریور (10سپتامبر) منتشر خواهد شد. ضمن اینکه نسخه دمو PES 2020 هم هم‌اکنون به صورت رایگان در اختیار کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و همچنین PC قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*