گوشی برند TCL

نخستین گوشی برند TCL در ایفا 2019 معرفی می‌شود

ظاهرا نخستین گوشی برند TCL قرار است در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی شود. بنابراین تی سی ال به جز گوشی‌های آلکاتل و بلک بری٬ با نام خودش نیز در بازار فعالیت خواهد کرد.

در حالی که کمتر از یک هفته به برگزاری نمایشگاه ایفا برلین باقی‌مانده است٬ خبرهای جالب توجهی از سوی برند چینی تی سی ال منتشر شده است. شرکت تی سی ال طی دو سال گذشته با لایسنس دو برند آلکاتل و بلک بری گوشی‌هایی را روانه‌ی بازار کرده است٬ اما ظاهرا این کمپانی قصد دارد فعالیت‌های خودش را گسترش ببخشد. رسما اعلام شده است که نخستین گوشی برند TCL قرار است در نمایشگاه ایفا 2019 برلین معرفی شود. این شرکت همچنین یک نمایشگر مفهومی منعطف را رونمایی خواهد کرد که مربوط به یک گجت پوشیدنی خواهد بود.

٬Stefan Streit مدیر بازاریابی جهانی تی سی ال در مصاحبه‌ای عنوان کرده است٬ از آنجایی که این شرکت یکی از پیشروان صنعت تولید نمایشگر در جهان است٬ تمرکز خودش را برای ارائه‌ی تخصصی تجربه چند رسانه‌ای به دیوایس‌های موبایلی خواهد گذاشت.

تجهیز نخستین گوشی برند TCL به نمایشگر Dotch

CSOT که یکبرند مرتبط با این کمپانی است٬ نمایشگری را برای گوشی برند TCL به نام “Dotch Display” توسعه بخشیده است. Dotch ترکیبی از دو عبارت Dot به معنای نقطه و Notch به معنای بریدگی است که ترکیب این دو می‌تواند همان نمایشگر حفره روی نمایشگر باشد. سامسونگ٬ یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که این سبک نمایشگرها را در گوشی‌های خود به کار برد و حالا تی سی ال نیز می‌خواهد در نخستین موبایلی که با برند اصلی خود عرضه می‌کند٬ از چنین نمایشگری استفاده کند.

گوشی منعطف مفهومی که تی سی ال از آن پرده برداری خواهد کرد نیز از فناوری لولای ButterflyHinge بهره می‌برد. این می‌تواند تکمیل کننده‌ی نسل نخست این گجت منعطف باشد که با لولای DragonHinge در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شده بود. البته همچنان با رونمایی از نسخه‌ی نهایی گوشی منعطف تی سی ال فاصله داریم و انتظار می‌رود آن در نمایشگاه MWC سال آینده میلادی در بارسلونا معرفی شود.

لازم به ذکر است٬ گجت نیوز تمام اخبار و حواشی و محصولات جدیدی که در نمایشگاه ایفا برلین رونمایی می‌شوند را تحت پوشش خبری ویژه خود قرار خواهد داد. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*