تریلر گیم پلی بازی سایبرپانک 2077

تریلر گیم پلی بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) منتشر شد

تریلر گیم پلی بازی سایبرپانک 2077 لحظاتی پیش توسط اکانت رسمی سی دی پراجکت رد منتشر شد. بازی Cyberpunk 2077 آخرین اثر استودیوی سازنده بازی The Withcer 3 است.

گیم پلی جدید بازی سایبرپانک 2077 نمایشی خیره کننده از جدیدترین دستاورد سی دی پراجکت رد است. بازی Cyberpunk 2077 از جمله مورد انتظارترین بازی‌های نسل حاضر نیز به شمار می‌رود. هفته گذشته بود که سازندگان بازی با انتشار یک توییت، خبر از پخش تریلر گیم پلی جدیدی از بازی سایبرپانک 2077 دادند. تریلری که به گفته آن‌ها بخش‌های بزرگی از بازی را به نمایش می‌گذارد. حالا روز موعود فرا رسیده است و طرفداران لحظاتی پیش موفق به تماشای جدیدترین نمایش بازی سایبرپانک 2077 شدند.

جدیدترین تریلر گیم پلی بازی سایبرپانک 2077

جزییات بی‌شماری در جدیدترین تریلر Cyberpunk 2077 به نمایش درآمد. بازیکنان علاوه‌بر شخصی سازی کاراکترها می‌توانند رفتار و قابلیت آن‌ها را نیز شخصی سازی کنند. این پایان ماجرا نیست و بنابر ویژگی‌هایی که برای شخصیتتان انتخاب می‌کنید، سرنوشت متفاوتی در انتظارتان خواهد بود. با توجه به این تریلر، تصمیمات بازیکنان نتایجی بزرگ و قابل احساس در روند بازی ایجاد خواهد کرد. موقعیتی که نمونه مشابه آن در بازی Red Dead Redemption 2 نیز وجود داشت اما به نظر می‌رسد که سایبرپانک 2077 قرار است جنبه‌های بیشتری را به آن اضافه کند.

علاوه‌بر آن در طول تریلر جدید سایبرپانک 2077 برای اولین بار از ظاهر جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز رونمایی شد. بازیکنان بسته به انتخاب‌های‌شان در طول بازی می‌توانند دشمن او یا دوست او باشند. جانی سیلورهند تنها شخصیت حاضر در بازی نیست که چنین رفتاری نسبت به انتخاب‌های شما خواهد داشت. در نهایت باید گفت که بازی Cyberpunk 2077 یکی از بلندپروازانه‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ با دنیایی مملو از گجت ها و تکنولوژی به شمار می‌رود که توسط یکی از بزرگ‌ترین خالقان سبک RPG درحال توسعه است. همچنین به‌نظر می‌رسد که بازی سایبرپانک 2077 یک تریلر پانزده دقیقه‌ای دیگر هم در آینده خواهد داشت که فعلا مشخص نیست در چه تاریخی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*