گوشی گلکسی ای 90 5G

رندر گوشی گلکسی ای 90 5G توسط شرکت سامسونگ منتشر شد

رندر گوشی گلکسی ای 90 5G به صورت رسمی توسط سامسونگ منتشر شد. به نظر می‌رسد Galaxy A90 5G مجهز به دوربین سه‌گانه و تراشه اسنپدراگون 855 خواهد بود.

شایعات منتشرشده نشان می‌دهند گوشی گلکسی ای 90 در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد تا محصولات سری A سامسونگ را از گلکسی ای 80، بالاتر ببرد. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی کرده و قدرتمندترین محصول سری گلکسی A به حساب می‌آید. همچنین می‌توان این گجت را مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G سامسونگ به حساب آورد. یک پوستر تبلیغاتی رسمی در کره جنوبی به نمایش درآمده که ظاهرا از وب سایت رسمی شرکت سامسونگ هم منتشرشده است؛ شما می‌توانید جذابیت و شکوه گوشی جدید سامسونگ را در این اسلاید مشاهده کنید. در این تصویر مشخص است که گلکسی ای 90 از مکانیزم چرخشی به منظور ثبت تصاویر سلفی توسط سنسورهای دوربین عقب در مواقع لزوم پشتیبانی نمی‌کند، اما دارای طراحی سنتی بوده و مجهز به یک سنسور سلفی در بخش ناچ قطره آب نمایشگر است.

گلکسی ای 90

توجه داشته باشید که Galaxy A90 دارای دوربین سه‌گانه با سنسور 48 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسل سنجش عمق در بخش عقب بوده که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. بر اساس اخبار و شایعات منتشرشده در گذشته، می‌توان گفت گوشی جدید سری A سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.7 اینچ سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد دارای ویژگی Tilt OIS هم باشد، البته هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه در دسترس قرار ندارد. گوشی Galaxy A90 5G با شماره مدل SM-A908N عرضه خواهد شد و احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 است. با این که قرار گرفتن تراشه گوشی های پرچمدار در محصولات سری A تعجب‌آور است، اما مجهز بودن به این تراشه به منظور پشتیبانی از شبکه 5G، لازم است.