ردمی نوت 8 پرو

ویدیویی از تست مقاومت عجیب شیائومی ردمی نوت 8 پرو منتشر شد!

به تازگی ویدیویی از تست مقاومت شیائومی ردمی نوت ۸ پرو منتشر شده است. در این ویدیو یک فرد وزنه‌بردار، حین نگه داشتن وزنه، روی دو گوشی ردمی نوت 8 پرو پا می‌گذارد!

شیائومی ردمی نوت 8 پرو دو روز پیش به عنوان نخستین گوشی موبایل با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد. علاوه بر داشتن یک دوربین موبایل با رزولوشنی باورنکردنی، توان پردازشی بالا را نیز باید یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی دانست. بر اساس ویدیوی تازه منتشر شده توسط شرکت ردمی به عنوان زیر شاخه‌ای از شرکت شیائومی، داشتن مقاومت بالا در برابر فشار، یکی دیگر از قابلیت‌های ردمی نوت 8 به شمار می‌رود.

شیائومی تست‌های عجیبی روی گوشی های هوشمندش انجام می‌دهد! به عنوان نمونه، این شرکت بعد از این که شیائومی ردمی نوت 7 را برای عکاسی به ارتفاع 31 هزار متری زمین فرستاد، در یک تست مقاومت، یک هندوانه را با استفاده از این گوشی شکافت! در ویدیویی که شرکت به تازگی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است، شاهد یک تست مقاومت عجیب دیگر، این مرتبه روی گوشی ردمی نوت ۸ پرو هستیم.

در این ویدیو، یک فرد وزنه‌بردار روی یک جفت گوشی ردمی نوت 8 پرو ایستاده و سپس یک وزنه 90 کیلوگرمی را بالای سر می‌برد. از وزن بالای خود فرد وزنه‌بردار نباید غافل شد. بعد از اتمام کار، مشخص شد گوشی از زیر این همه فشار جان سالم به در برده و نمایشگر بدون مشکل کار می‌کند.

تست مقاومت عجیب ردمی نوت 8 پرو