ویژگی‌ های گلکسی نوت 10 پلاس

یکی از مهمترین ویژگی‌ های گلکسی نوت 10 پلاس به میان‌‌رده‌های سامسونگ می‌آید

پشتیبانی از Super Fast Charging یکی از مهمترین ویژگی‌ های گلکسی نوت 10 پلاس است. سیستم شارژ سریع 45 واتی سامسونگ به میا‌ن‌رده‌های این شرکت همچون گلکسی ای 91 نیز راه پیدا می‌کند.

چندین دلیل برای خرید سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس به جای گلکسی نوت 10 وجود دارد. به عنوان نمونه می‌توان به در اختیار داشتن نمایشگری بزرگتر و دوربینی بهتر اشاره کرد. با این حال، بر اساس اخبار جدید، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های گلکسی نوت 10 پلاس به زودی به میان‌رده‌های سامسونگ راه پیدا کرده و برای در اختیار داشتن آن، اجباری برای خرید یک پرچمدار گران قیمت نخواهد بود.

ویژگی‌ های گلکسی نوت 10 پلاس در بخش باتری

از چندین سال قبل، توان خروجی سیستم شارژ سریع پرچمداران سامسونگ بدون تغییر باقی ماند، اما امسال، به یکباره شاهد جهشی اساسی در این زمینه بودیم. اگرچه افزایش توان خروجی شارژ سریع گلکسی نوت 10، گلکسی اس 10 5G، گلکسی ای 90 5G، گلکسی ای 80 و گلکسی ای 70 از 15 وات مورد استفاده در پرچمداران سال‌های قبل به 25 وات، پیشرفتی مهم محسوب می‌شود، اما قدرت شارژ سریع 45 واتی گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی نوت 10 پلاس 5G به مراتب بالاتر است. به همین دلیل شارژ صفر تا صد باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی آن‌ها زمان زیادی نخواهد برد.

بر اساس اعلام نمایندگی سامسونگ در کشور مجارستان، گوشی گلکسی ای 91، اولین میان‌رده و دومین گوشی سامسونگ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 واتی این شرکت خواهد بود. چند روز قبل نیز طی خبری جداگانه اعلام شد گلکسی ای ۹۱ از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است داخل جعبه گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی نوت 10 پلاس 5G، همان شارژر 25 واتی مدل پایه قرار دارد و برای خرید شارژر 45 واتی باید 50 دلار پرداخت کنید. با مراجعه به صفحه فروش این محصول در وب سایت سامسونگ، نام گلکسی ای 91 را به عنوان یکی از معدود دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از آن مشاهده خواهید کرد، هر چند این گوش هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است.

سامسونگ طی دو سال اخیر، بیشتر قابلیت‌های و فناوری‌های منحصربه‌فردش را در میان‌رده‌های سری A به کار برده است، گویا در حال آزمایش آن‌ها پیش از توسعه مخصوص پرچمداران سری S و Note است. به عنوان نمونه می‌توان به سامسونگ گلکسی ای 9 2018 به عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین چهارگانه در دنیا اشاره کرد. سامسونگ گلکسی ای 80، مجهز به دوربین چرخان با قابلیت استفاده از آن یک ماژول متشکل از سه سنسور به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی، مثال خوب دیگری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این قابلیت واسه پرچمدارا خوبه ولی تو میان رده ها ممکنه باعث کاهش طول عمر باطری بشه