هواوی پی 30

دو گزینه رنگ بسیار زیبا برای هواوی پی 30 در راه است

تصاویر و اسناد مربوط به دو گزینه رنگ بسیار زیبا برای هواوی پی 30 به تازگی فاش شد. هر دو نسخه حالتی دو رنگ داشته و یکی از آن‌ها به سبک گردینت است.

در دفتر ثبت حق اختراع‌های اتحادیه اروپا، به تازگی استاد مربوط به دو گزینه رنگ جدید متعلق به هواوی پی 30 پرو مشاهده شده است. یکی از این نسخه‌ها در قالب گردینت بوده و دیگری دو رنگ است! این گوشی را می‌توان به نوعی شبیه به نسخه پاندا گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال دانست.

نسخه پاندا هواوی پی 30

در نسخه گردینت هواوی پی 30 نیز حالتی دو رنگ دیده می‌شود، به طوری که یک سوم بالایی پشت گوشی، شبیه به پنلی جداگانه به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد هواوی، استراتژی معرفی گزینه‌های رنگ جدید به منظور کمک به افزایش فروش را برای مدل P30 در نظر گرفته است. حدود شش هفته قبل نیز رنگ جدید هواوی پی 30 در سکوت خبری معرفی شد.

پتنت مربوط به دو گزینه رنگ جدید و خاص پرچمدار سری P هواوی در سال 2019، حدود سه ماه قبل به ثبت رسیده بود، اما به تازگی شاهد عموم شدن اسناد آن‌ها بوده‌ایم. انتظار داریم آن‌ها همراه با گوشی هواوی میت 30، در جریان نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شوند. همچنین انتظار داریم برای گوشی هواوی P30 Pro نیز چند گزینه رنگ جدید معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*