گوشی سونی اکسپریا 2

رندرهای گوشی سونی اکسپریا 2 پیش از رونمایی در نمایشگاه IFA 2019 منتشر شد

یک روز پس از انتشار تصاویر٬ حال رندرهای گوشی سونی اکسپریا 2 (Sony Xperia 2) به بیرون درز کرده است. گوشی جدید سونی اکسپریا ۲ در نمایشگاه IFA 2019 برلین رونمایی می‌شود.

روز گذشته٬ تصاویری از گوشی سونی اکسپریا 2 که قرار است تا چند روز دیگر در نمایشگاه ایفا برلین معرفی شود منتشر شد و حالا مجموعه‌ای از رندرهای این گوشی منتشر شده که پرچمدار آینده‌ی سونی را در زوایا و رنگبندی مختلف به نمایش می‌گذارد.

به طور کلی ظاهر این گجت به استثنای دوربین سه گانه آن که از وسط به سمت چپ قاب پشتی گوشی منتقل شده٬ شبیه به نسل اول خودش است. در سمت چپ این گوشی اسلات سیم کارت قرار دارد و در سمت راست کلیدهای تنظیم صدا و پاور قرار دارند که اسکنر اثر انگشت را پوشانده‌اند. در اینجا یک دکمه‌ی اختصاصی شاتر نیز قرار دارد که سال‌هاست شاهد حضور آن در گوشی‌های کمپانی سونی هستیم. زیر گوشی میزبان درگاه ٬USB-C اسپیکر و یک میکروفون است٬ در حالی که بالای قاب میکروفون ثانویه قرار دارد. این گوشی فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

نمایشگر کوچک‌تر در گوشی سونی اکسپریا 2

از نظر مشخصات فنی٬ سونی اکسپریا ۲ به یک نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 مجهز خواهد بود که 0.4 اینچ کوچک‌تر از نسل پیشین آن است. در نتیجه٬ یک باتری کوچک‌تر از باتری 3330 میلی‌آمپر ساعتی در اکسپریا ٬1 زیر قاب این گوشی قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این دیوایس به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز باشد.

ما اطلاعاتی از دوربین سلفی این گوشی نداریم٬ اما بر اساس گفته‌های منابع٬ دوربین سه گانه پشتی گوشی جدید سونی مشابه با نسل گذشته‌ی اکسپریا 2 است. این درحالیست که دوربین گوشی سونی اکسپریا 1 امتیازهای ناامیدکننده‌ای را از آزمون DxO دریافت کرده بود! سونی این گوشی را با خود به نمایشگاه ایفا برلین می‌آورد؛ بنابراین تا چند روز دیگر می‌توانیم از نزدیک با پرچمدار جدید شرکت سونی ملاقات کنیم و به طور کامل از مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت آن مطلع شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رنگ قرمزش واقعا قشنگه، طراحی لوکس داره به شدت قشنگه.

  2. یا خدا رنگ قرمزش چقدر خوشکله، رنگ ابیش هم که حرف نداره

  3. عجب رنگی عجب لعابی
    واقعا زیباست بدون شک این گوشی فروش خوبی رو تجربه میکنه
    ماجرا وقتی جالب میشه که در طراحی نوت 10سامسونگ بنجل از طراحی گوشی اکسپریا1 کپی برداری کردن
    حالا حالاها خیلی چیزها هست که برندهای بنجل باید از سونی یاد بگیرن
    مثلا شیائومی بنجل از ابعاد
    21:9اکسپریا استفاده کرده
    هواوی بنجل از فناوری فیلمبرداری حرفه ای اکسپریا 1استفاده کرده و اسمش cine lensگذاشته

  4. هنوز از رو نرفته با این فروش خنده دارش؟خخخخ