لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵

دو لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵ با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل رونمایی شدند

نسل جدید دو لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ (Acer Swift 3) و ایسر سوئیفت ۵ (Acer Swift 5) با بهره‌گیری از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل٬ در نمایشگاه ایفا 2019 برلین معرفی شدند.

لپ تاپ ها راه طولانی را برای رسیدن به طراحی کنونی خود پیموده‌اند و بسیاری از آن‌ها٬ حالا باریک‌تر از هر زمان دیگری شده‌اند. اگر به دنبال جایگزین کردن یک لپ تاپ باریک و سبک به جای لپ تاپ غول پیکر قدیمی خود هستید٬ خبر خوب اینکه کمپانی ایسر با حضور در نمایشگاه ایفا 2019 برلین از نسل جدید دو لپ تاپ سبک وزن سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵ پرده برداری کرده است.

مشخصات فنی

با سوئیفت ۵ شروع می‌کنیم که کمپانی ایسر ادعا می‌کند با وزن 990 گرم آن باریک‌ترین لپ تاپ 14 اینچی جهان است؛ هرچند ایسوس با حضور در نمایشگاه ایفا از یک لپ تاپ 880 گرمی به نام ایسوس پرو B9 پرده برداشت که می‌تواند این گجت را شکست دهد. در هر صورت٬ این دیوایس از پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل قدرت می‌گیرد و. شما حق انتخاب مدل Core i7-1065G7 را خواهید داشت. اگر می‌خواهید با لپ تاپ خود کمی هم بازی کنید٬ می‌توانید کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250 را به جای کارت گرافیک داخلی برای آن برگزینید.

لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵

در آن سمت٬ سوئیفت ۳ دارای وزن بیشتر 1.19 کیلوگرمی است٬ اما آن نیز همچنان یک لپ تاپ سبک در بازار محسوب می‌شود. درست مشابه سوئیفت ٬۵ این لپ تاپ نیز از پردازنده نسل دهمی اینتل و مدل Core i7-1065G7 قدرت می‌گیرد و اگر نیازی به قدرت مضاعف گرافیکی دارید٬ می‌توانید کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250 را برای آن برگزینید.

قیمت ایسر سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵

لپ تاپ سبک سوئیفت 5 با قیمت پایه 900 دلاری از ماه نوامبر روانه‌ی بازار آمریکای شمالی می‌شود. در آن سمت مدل سوئیفت 3 با قیمت پایه 700 دلاری از همان ماه مشابه٬ به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*