نیکون دی 6

نیکون دی 6 به عنوان یک پرچمدار فول فریم در حال ساخت است

دوربین نیکون دی 6 (Nikon D6) اکنون در دست توسعه قرار دارد. این مدل در بیستمین سال عرضه اولین مدل پرچمدار از سری D رونمایی خواهد شد.

نیکون به صورت رسمی اعلام کرد توسعه دوربین دی 6 را در دستور کار قرار داده است. این مدل را باید جانشین دوربین نیکون دی 5 به عنوان یکی از پرچمداران کنونی شرکت دانست. سازنده در کنار انتشار تصویری از دوربین جدید خود، عکسی از یک لنز مخصوص آن را نیز منتشر کرد. نیکون D6 همراه با لنز تله AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR عرضه خواهد شد.

بهانه معرفی دوربین نیکون دی 6

اولین مدل از سری پرچمدار D نیکون در سال 1999 معرفی شد. 2019، بیستمین سال معرفی نیکون دی 1 محسوب می‌شود، به همین دلیل شرکت تصمیم گرفته به وسیله معرفی ششمین نسل آن، این اتفاق بزرگ را جشن بگیرد. 2019 همچنین شصتمین سال عرضه اولین لنز سری F این شرکت است.

نیکون دی 6

نیکون دی 5 در سومین ماه سال 2016 معرفی شد. این محصول به یک سنسور فول فریم مجهز شده و بدنه آن در برابر شرایط جوی نامناسب مقاوم است. رزولوشن سنسور برابر 20.8 مگاپیکسل بوده و در بخش فیلم برداری، تا رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل پشتیبانی خواهد شد. برای خرید بدنه نیکون دی 5 (بدون لنز) باید 4500 دلار پرداخت کنید.

متاسفانه درباره مدل جدید اطلاعاتی در دسترس نیست و برای پی بردن به مشخصات فنی آن، باید تا زمان رونمایی منتظر بمانیم. می‌توان قیمتی بالاتر از 5 هزار دلار را برای آن متصور شد!

عکس منتشر شده از دوربین Nikon D6 از شباهت ظاهری بالای آن با مدل D5 خبر می‌دهد. بعد از رونمایی، محصول جدید تبدیل به پیشرفته‌ترین دوربین SLR شرکت نیکون تا امروز خواهد شد.

این شرکت علاوه بر اشاره به قرار داشتن نیکون دی 6 در دست توسعه، از ساخت لنز تله AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR خبر داد. این مدل مخصوص عکاسان حرفه‌ای طراحی شده و به آن‌ها اجازه می‌دهد از سوژه‌های قرار گرفته در فاصله‌های دور، تصاویر بسیار باکیفیتی به ثبت برسانند. قیمت این لنز بعد از رونمایی رسمی آن اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدر پیشرفته و با قابلیت بالا بود