ایسوس VivoWatch SP

نگاه اولیه به ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch SP (گجت تی وی)

ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch SP در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی شد. در ادامه، ویدیوی نگاه اولیه به اسمارت واچ جدید ایسوس یعنی ویوو واچ اس پی را مشاهده می‌کنید.

شرکت ایسوس در نمایشگاه ایفا 2019 (IFA 2019) از ساعت هوشمند ویوو واچ اس پی (Asus VivoWatch SP) رونمایی کرد که به سنسور سنجش نوار قلب، فشار خون و استرس مجهز شده است. ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch SP همچنین دارای جی پی اس و ارتفاع‌سنج است. این ساعت هوشمند از پلتفرم Asus HealthAI نیز بهره می‌برد که با همکاری متخصصان حوزه سلامت توسعه پیدا کرده و می‌تواند کاربر را بر اساس آمار و حرکات راهنمایی کند.

ساعت هوشمند ویوو واچ اس پی ایسوس در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری مقاوم است. برای این گجت پوشیدنی بندهای مختلفی عرضه می‌شود و باتری آن با هر بار شارژ و در حالت غیر فعال بودن قابلیت‌های کلیدی تا 14 روز دوام می‌آورد. ساعت هوشمند ایسوس VivoWatch SP در سه ماهه پایانی سال 2019 به بازارهای جهانی عرضه می‌شود، اما فعلا قیمت آن مشخص نشده است.

در مجموع، ویوو واچ اس پی یک به‌روزرسانی نسبت به ویوو واچ بی پی محسوب می‌شود. در ادامه، ویدیوی نگاه اولیه به ساعت هوشمند جدید ایسوس خواهیم داشت تا بببینیم طراحی و قابلیت‌های این گجت پوشیدنی چه ویژگی‌هایی دارند.

ویدیوی نگاه اولیه به ایسوس VivoWatch SP

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید