Spro 2 پروژکتور و هات اسپات جدید ZTE با چیپ پردازشی اسنپدراگون 800 معرفی شد

ZTE  در نمایشگاه CES امسال Spro 2 ، ویدیو پروژکتور کوچک اندرویدی با توان پخش ویدیوهای ۱۰۸۰p بر روی هر دیوار  را معرفی کرد . در ادامه با معرفی و مشخصات این محصول جدید همراه گجت نیوز باشید .

ZTE-Spro-2-1

حین نمایش فیلم و تصویر از طریق این ویدیو پروژکتور ، می توانید از طریق هات اسپات LTE از اینترنت نیز بهره مند شوید. بله، Spro 2 یک پروژکتور و هات اسپات همراه است.

جدا از قابلیت اتصال LTE، آنچه Spro 2 را نسبت به دیگر پروژکتورها جذاب می سازد، اجرای نسخه ای مخصوص از اندروید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود فیلم ها، برنامه های تلویزیونی را سریع تر ببینید و ارائه های خود را بسیار راحت تر انجام دهید.Spro 2 قدمی رو به جلو نسبت به پروژکتور پیشین شرکت است که در جریان CES 2014 معرفی شده بود. مدل قبلی نه اندروید را اجرا می کرد و نه هات اسپات بود. Spro 2 هم یک ریموت دارد و اندازه کوچک اش سبب گشته که حمل و نقل آن بسیار ساده باشد.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 5 اینچ بارزولوشن 1280 در 800 ، سیستم عامل اندروید 4.4 و پردازنده چهار هسته ای Krait 400 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز و چیپست اسنپدراگون 800 است .

از دیگر ویژگی های این پروژکتور می توان به 2 گیگابایت رم ، باتری 6300 میلی آمپر در ساعت و یک پورت استاندارد یو اس بی اشاره کرد ، علاوه بر تمام اینها شما می توانید هر برنامه اندرویدی را که دوست داشته باشید ( به لطف دسترسی کامل به فروشگاه گوگل پلی ) روی آن نصب کنید

پروژکتور ZTE می توانید تصاویری به بزرگی ۱۲۰ اینچ را هم نمایش دهد گرچه نهایت رزولوشنی که برای آن در نظر گرفته شده ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. یک نمایشگر ۵ اینچی هم دارد که از طریق آن می توانید با اندروید مخصوص دستگاه ارتباط برقرار نمایید.

به عنوان یک هات اسپات همراه، Spro 2 می تواند تا 10 دستگاه موبایل را در شبکه ۴G LTE خود داشته باشد.

ZTE اطمینان داده که قیمت دستگاه معقولانه خواهد بود. محدوده قیمت ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ دلاری برای این دستگاه در نظر گرفته شده که به نظر منطقی است. اگر فکر می کنید چنین دستگاهی به کارتان می آید باید چند روزی صبر کنید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با مدل ارائه دستگاه مشخص شود.

منبع : Gsmarena

ZTE Spro 2 is a pico-projector/LTE hotspot with Snapdragon 800 chipset

ZTE Spro 2 is a pico-projector/LTE hotspot with Snapdragon 800 chipset

ZTE brought out the second generation of its pico-projector/Wi-Fi hotspot. The ZTE Spro 2 features a powerful Snapdragon 800 chipset, full access to the Play Store and a 720p built-in projector.

The Spro 2 also acts as an Wi-Fi hotspot, sucking up 150Mbps of LTE data and spitting it back out over Wi-Fi.

It has a 5″ device on its face with the unusual 1,280 x 820px resolution. It runs Android 4.4 KitKat on the Snapdragon 800 chipset (the quad-core Krait 400 CPU is clocked at 2.1GHz) with 2GB of RAM. You can play videos from the device itself or use HDMI, Bluetooth or USB for external input. The USB is a full-size port.

Aside from videos you can use any Android app you can think of (thanks to the Play Store access and fast chipset) and get an up to 120″ picture of 720p resolution. The projector outputs 200 lumens and will deplete the 6,300mAh battery in 3 hours.

The hotspot will last 10 hours on a charge and features Wi-Fi sharing on 2.4GHz and 5GHz for up to 10 users.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*