اسمارت فون HTC Desire 826 رسما معرفی شد

اچ تی سی یکی دیگر از اسمارت فون های جدید خود را در نمایشگاه ces 2015 معرفی نمود.این کمپانی پس از معرفی اسمارت فون ارزان قیمت دیزایز 320 از گوشی جدید خود با نام دیزایر ۸۲۶ پرده برداشت.این تلفن هوشمند همچنین اولین محصول خانواده دیزایر HTC با اندروید 5 لالی پاپ است.

HTC Desire 826 در همان بدو فروش به اندروید ۵.۰ تجهیز شده که البته تطابق کامل با رابط کاربری سنس نیز دارد. این گوشی هوشمند از ابعاد ۷.۹×۷۷.۵×۱۵۸ میلی‌متر بهره می‌برد و ۱۸۳ گرم نیز وزن دارد.

HTC-Desire-826-3

این دیزایر جدید به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل تجهیز شده و از پردازنده ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره می‌برد.قابلیت ارتباطی LTE، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی اولترا پیکسل از دیگر مشخصه‌های این گوشی هوشمند است. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا به واسطه مموری کارت نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند از باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

هنوز خبری در رابطه با زمان عرضه این گوشی هوشمند منتشر نشده اما تصاویر و مشخصات این گوشی رسما بر روی وب‌سایت اچ‌تی‌سی قرارگرفته است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*