جبرا Elite 75t

ایرباد وایرلس جبرا Elite 75t : جمع و جور با دوام باتری بالا

ایرباد وایرلس جبرا الایت 75 تی را باید جانشین مدل بسیار موفق 65 تی دانست. ایرباد جبرا Elite 75t دارای اندازه کوچکی است و در عین حال از دوام باتری بالایی بهره می‌برد.

ایرباد جبرا Elite 65t با وجود داشتن قیمت پایین‌تر در مقایسه با رقبای خود، کیفیت بالاتری نسبت به آن‌ها داشت و به همین دلیل توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. البته این مدل همچنان پایین‌تر از ایربادهای 300 دلاری سونی و سنهایزر قرار می‌گیرد، اما در رده خود جزو بهترین‌ها است. با در نظر گرفتن قیمت 170 دلاری این محصول، ارزش خرید آن را بالا تلقی می‌کنیم.

یک سال و نیم بعد از رونمایی این محصول در نمایشگاه CES 2018، نوبت به معرفی جانشین آن رسید؛ جبرا Elite 75t در نمایشگاه IFA 2019 به صورت رسمی معرفی شد تا جایگزین موفق‌ترین ایرباد جبرا تا امروز شود.

ویژگی‌های ایرباد وایرلس جبرا Elite 75t

کاهش 20 درصدی اندازه گجت، مهم‌ترین تغییر جبرا الایت 75 تی در مقایسه با مدل قبلی محسوب می‌شود. مدل الایت 65 تی یک ایرباد بزرگ محسوب نمی‌شد، اما سازنده مدعی است کاهش ابعاد در نسل جدید سبب می‌شود قرار دادن آن داخل گوش بسیار راحت‌تر باشد. این در حالی است که حس اطمینان وسیله کاهش پیدا نکرده و تصور احتمال بیرون افتاد ایرباد از داخل گوش به کاربر دست نخواهد داد.

یکی دیگر از مهم‌ترین پیشرفت‌های ایرباد جدید جبرا، افزایش 50 درصدی دوام باتری آن محسوب می‌شود. با یک مرتبه شارژ جبرا Elite 75t می‌توان برای 7.5 ساعت از آن استفاده کرد. داخل کیف نگهدارنده ایرباد یک باتری بزرگ قرار داشته که می‌تواند گجت را برای 28 ساعت استفاده شارژ کند. سازنده تصمیم دارد در آینده، یک کیف شارژ وایرلس برای محصول جدید معرفی کند. برای شارژ کیف از درگاه یو اس بی C استفاده خواهید کرد که سبب افزایش سرعت فرآیند می‌شود.

جبرا Elite 75t

جبرا از تجربه چند ساله خود در تولید بهترین هدست‌های بلوتوثی بازار در طراحی ایرباد جدیدش بهره برده است. ایرباد وایرلس الایت 75 تی دارای چهار میکروفون بوده و از سیستم کاهش نویز اختصاصی جبرا پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل حین قرار دادنش داخل گوش و پخش موزیک، صدای محیط پیرامون ایجاد مزاحمت نخواهد کرد.

همانند سایر ایربادهای همرده با جبرا Elite 75t، با یک مرتبه لمس آن می‌توانید دستیار هوشمند آمازون الکسا، گوگل اسیستنت یا اپل سیری را فراخوانید کنید. یک اپلیکیشن موبایل با نام +Sound توسعه یافته و از طریق آن می‌توان کنترل بخش‌های مختلف گجت را به دست گرفت. این نرم افزار برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود است.

یکی از ویژگی‌های نرم افزار +Sound با عنوان HearThrough شناخته می‌شود. به لطف آن می‌توان میزان صدای وارد شده به گوش از محیط پیرامون را کنترل کرد. این قابلیت حین رانندگی یا پیاده‌روی در خیابان کاربردی می‌شود.

ایرباد جبرا Elite 75t از استاندارد IP55 پشتیبانی می‌کند. این محصول مخصوص ورزشکاران طراحی نشده است، اما همچنان عرق بدن، مشکلی برایش به وجود نخواهد آورد. برای خرید محصول باید 199 دلار (199 یورو در کشورهای اروپایی) پرداخت کنید. فروش از ماه میلادی آینده آغاز خواهد شد.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این هندزفری ها ک حالت بیسیمی دارن خیلی خوبه این یکیا بدرد نمیخورن

  2. حالا شرکت جبرا خوبه یا سونی؟؟؟

  3. جبرا شرکتیه که همیشه در ساخت ایرباد و هندزفری های تکی قهار است و لی در کل ایرباد های اپل از همه بهترن