لپتاپ های لنوو یوگا

لپتاپ های لنوو یوگا به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شدند

پس از محصولات ایسر و دل، حالا شاهد تجهیز لپتاپ های لنوو یوگا (Lenovo Yoga) به پردازنده نسل دهم اینتل هستیم. این شامل مدل 13 اینچی یوگا C640 و مدل‌های 14 و 15 اینچی یوگا C940 و یوگا C740 می‌شود.

در بین تازه‌ترین لپتاپ های لنوو یوگا ، مدل C940 جذابیت بیشتری دارد. این لپ تاپ تاییدیه‌ای هم در قالب «استاندارد پروژه آتن» از اینتل گرفته که معرف دوام‌پذیری، باریک بودن و سبک بودن آن است. لنوو یوگا سی 940 از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی نیز بهره‌مند است؛ از جمله قابلیتی به نام سوپر رزولوشن که کیفیت ویدیوها را تا وضوح فول اچ دی (1080p) بالا می‌برد.

همچنین ویژگی دیگری موسوم به Q-Control دارد که با فعال‌سازی یک حالت خنک‌کننده داخلی، موجب تنظیم پرفورمنس و دوام باتری می‌شود. نحوه کارکرد کیو-کنترل به این صورت است که با نظارت روی دمای لپ تاپ، فن آن را کنترل می‌کند. به ادعای لنوو این سیستم، ماندگاری شارژ مدل فول اچ دی را تا 17.5 ساعت افزایش می‌دهد.

لپتاپ های لنوو یوگا

مانند بسیاری از لپتاپ های ویندوزی جدید، در لنوو یوگا سی ۹۴۰ هم استندبای مدرن وجود دارد که اجرای برخی عملکردها در حالت sleep و برگشت فوری به حالت فعال را ممکن می‌سازد.

بسته به منطقه‌ی فروش، الکسا (Alexa) هم در لپتاپ های لنوو یوگا ویژگی‌های به‌روز شده‌ای خواهد داشت. مثلا پشتیبانی از چندین زبان و همین‌طور پشتیبانی از لاک اسکرین که امکان می‌دهد در حالت خواب کامپیوتر نیز با دستیار مجازی خود صحبت کنید.

این لپ تاپ های لنوو از ماه آینده در دسترس مشتریان خواهند بود. قیمت نسخه 14 اینچی یوگا C940 از 1250 دلار آغاز می‌شود و نسخه 15 اینچی، 1710 دلار قیمت‌گذاری شده است. اما یوگا C740 و یوگا C640 ارزان‌تر هستند و به ترتیب با حداقل قیمت 870 و 850 دلار به فروش می‌رسند. به هر حال وقتی پردازنده نسل دهم اینتل درون دستگاهی باشد؛ باید انتظار چنین قیمت‌هایی را هم داشته باشیم.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. صفحشون کوچیک و دقتش پایینه

  2. سری یوگا همیشه خیلی طرفدار دارن

  3. باید زودتر اینکارک انجام میدادند

  4. اوو نه بابا خوبه موفق باشن