گلکسی فولد سامسونگ

نگاهی به سه تغییر اصلی در طراحی گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ

گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold) باز طراحی شد و بهبود یافت. در این ویدیو، مهم‌ترین تغییرات نسخه بهینه شده گوشی انعطاف پذیر سامسونگ را بررسی می‌کنیم.

سامسونگ در جریان نمایشگاه ایفا 2019 خبرهای جدیدی از نسخه بازطراحی شده و بهبود یافته گوشی منعطف گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) اعلام و نسخه 5G آن را نیز در برلین آلمان معرفی کرد. قرار شد این نسخه بهبود یافته و تغییر کرده بلافاصله در کره جنوبی عرضه شود و عرضه جهانی آن نیز برای اواخر ماه سپتامبر در کشورهای آمریکا، چین و اروپا برنامه‌ریزی شده بود.

در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم، سه تغییر اصلی در طراحی گلکسی فولد سامسونگ را بررسی کرده‌ایم تا ببینیم سامسونگ چه بهبودهایی را برای گوشی انعطاف پذیر خود در نظر گرفته است. البته این را هم بگوییم که پس از چند ماه تاخیر و اعمال تغییراتی بر نسخه اولیه گلکسی فولد، باز هم تمامی پیش خریدهای این گوشی منعطف لغو شد و تصمیم بر این گرفته شد تا باز هم بهبودهایی در زمینه تجربه کلی کاربران اعمال شود. به این ترتیب هنوز هم نباید منتظر عرضه این گوشی باشید تا ببینیم سامسونگ سرانجام چه زمانی و با چه ویژگی‌ها و مشخصاتی، گوشی منعطف خود را عرضه می‌کند. در ادامه، ویدیوی تغییرات اصلی نسخه بهینه شده گلکسی فولد سامسونگ را مشاهده خواهید کرد:

ویدیوی تغییرات گلکسی فولد سامسونگ

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید