فری بادز 3

بررسی اولیه فری بادز 3 ، ایربادز جدید هواوی (گجت تی وی)

ایربادهای جدید هواوی فری بادز 3 (Huawei FreeBuds 3) با قابلیت نویز کنسلینگ فعال در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. در ادامه، ویدیوی بررسی اولیه این گجت را مشاهده می‌کنید.

هواوی در نمایشگاه ایفا 2019 از ایربادهای جدید خود با نام فری بادز 3 (Huawei FreeBuds 3) به عنوان رقیبی برای ایرباد اپل رونمایی کرد.  هواوی FreeBuds 3 نسبت به ایرباد اپل ارزان‌تر است و از نویز کنسلینگ یا حذف نویزهای محیطی نیز پشتیبانی می‌کند. برای این ایربادز جدید هواوی، دو گزینه رنگ سفید و مشکی وجود دارد و یک کیف گرد نیز برای حمل آن طراحی شده که دارای باتری داخلی است و این گجت کوچک را برای 20 ساعت استفاده شارژ می‌کند. گفته می‌شود باتری فری بادز 3 تا 4 ساعت دوام می‌آورد.

سیستم حذف نویزهای محیطی (ANC) را می‌توان مهم‌ترین ویژگی ایربادهای جدید هواوی دانست. فری بادز 3 اولین هدفون‌های داخل گوشی بی سیمی است که از ANC پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب این ایربادز می‌تواند صدای محیط را برای هر گوش به 15 دسیبل برساند و با توجه به وجود Bone Sensor، در صورتی که در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا تماس صوتی برقرار کنید، صدای مخاطب به شکل شفاف به گوش کاربر می‌رسد. همچنین اپلیکیشن موبایلی مخصوص فری بادز 3 وجود دارد که در آن می‌توان میزان صدای وارد شده از محیط را کنترل کرد.

در ویدیوی زیر می‌توانید با ایربادهای جدید هواوی یعنی FreeBuds 3 و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی نگاه اولیه به هواوی فری بادز 3

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*