قیمت آیفون 11 اپل

قیمت آیفون 11 اپل (Apple iPhone 11) اعلام شد

قیمت آیفون 11 اپل (Apple iPhone 11) بلافاصله بعد از رونمایی آن اعلام شد. با وجود پیشرفت‌های مهم گوشی اقتصادی اپل در سال 2019 در مقایسه با سال گذشته، قیمت آیفون ۱۱ کاهش پیدا کرده است!

نسخه پایه گوشی آیفون 11 به قیمت 699 دلار به فروش خواهد رسید. این در حالی است که قیمت آیفون ایکس آر به عنوان ارزانترین گوشی اپل در سال 2018 برابر 749 دلار بود. برخلاف آیفون 6.1 اینچی سال گذشته، که دارای بدنه‌ای پلاستیکی بود، پا به پای پرچمداران سال 2019، در بدنه آیفون 11 نیز از شیشه استفاده شده است؛ اپل گوشی اقتصادی جدیدش را به عنوان محکم‌ترین گوشی هوشمند دنیا معرفی می‌کند‌!

کاهش قیمت آیفون 11 با وجود افزایش ویژگی‌های آن

استفاده از شیشه به جای پلاستیک سبب جلوگیری از عرضه گزینه‌های رنگ شاد و متنوع برای گوشی جدید همانند آیفون ایکس آر نشده است. آیفون 11 را می‌توانید در رنگ‌های صورتی، سفید، سبز، زرد، مشکی و قرمز خریداری کنید. مغز متفکر گوشی تراشه اپل A13 است. از آن به عنوان سریع‌ترین تراشه موبایل دنیا تا امروز یاد می‌کنند.

نمایشگر لیکوئید رتینا (Liquid Retina) آیفون 11 دارای اندازه 6.1 اینچ است. روی پنل پشتی، دو سنسور دوربین مشاهده خواهید کرد که روی یک ماژول مربعی شکل سوار شده‌اند. اپل قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری متعددی را به دوربین موبایل دوگانه خود اضافه کرده است، به همین دلیل توانایی دوربین آیفون 11 از بهترین گوشی های اپل در سال گذشته بیشتر خواهد بود. هر دو سنسور دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل هستند. سنسور ثانویه از لنز فوق عرضه با توانایی بزرگنمایی اپتیکال دو برابری استفاده می‌کند.

یک حالت عکاسی در شب اختصاصی به نرم افزار دوربین افزوده شده است. حالت پرتره جدید اپلیکیشن می‌تواند عکس‌های زیبایی از حیوانات به وسیله اعمال افکت بوکه به ثبت برساند. به لطف حالت جدید Quick Take می‌توانید در زمانی که داخل حالت عکاسی قرار دارید، به وسیله نگه داشتن شاتر، خیلی سریع شروع به ضبط ویدیو کنید. این ویژگی را پیشتر در رابط کاربری بخش استوری اینستاگرام دیده بودیم.

دوربین سلفی گوشی از نسل جدید سیستم تشخیص چهره سه بعدی فیس آیدی با سرعت بالاتر پشتیبانی می‌کند. برای اولین مرتبه، یک دوربین سلفی می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن ضبط کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*