آیفون 11

منتظر رنگ‌های جدیدی برای آیفون 11 باشید؛ سبز و بنفش

در مراسم رونمایی رسمی از آیفون 11 اعلام شد گوشی‌های جدید اپل در رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به سال‌های گذشته عرضه خواهد شد و این شرکت قصد دارد نسخه سبز و بنفش iPhone 11 را هم تولید کند.

سامسونگ پرچمدار اخیر خود را در هفت رنگ (رنگ‌های رنگین کمان) روانه بازار کرد و حالا آیفون هم قصد دارد کمی به ظاهر موبایل‌های جدید خود تنوع بدهد. مدل پایه آیفون 11 با قیمت 699 دلار در رنگ‌های قرمز، مشکی، سفید، زرد، سبز کمرنگ و بنفش عرضه خواهد شد و نمی‌دانیم این رنگ‌ها برای نسخه‌های گران قیمت‌تر iPhone 11 نیز در نظر گرفته شده‌اند یا خیر.

رنگ‌های مختلف آیفون 11

اگر از دوست‌داران رنگ‌های آبی یا مرجانی هستید، امسال باید قید خرید آیفون جدید را بزنید! زیرا اپل برنامه‌ای برای تولید گوشی‌هایش در این رنگ‌ها را ندارد.

امشب همچنین از نسخه پرو و پرو مکس iPhone 11 نیز رونمایی شد که نخستین گوشی‌های برند اپل هستند که به دوربین سه‌گانه پشتی مجهز می‌شوند. این گوشی برخلاف قدرتمند‌تر بودن نسبت به مدل اصلی٬ دارای یک نمایشگر کوچک‌تر 5.8 اینچی با وضوح 1125 در 2436 پیکسلی٬ البته از نوع OLED است. اپل نام این نمایشگر را «Super Retina XDR» گذاشته است. بالای این نمایشگر نیز بریدگی عریضی قرار دارد که از دوربین سلفی با تشخیص چهره سه بعدی و یک اسپیکر میزبانی می‌کند. تغییری بین این مدل با iPhone XS وجود ندارد. این گوشی نیز همانند دو عضو دیگر خانواده آیفون‌های سال 2019 اپل از تراشه A13 Bionic قدرت می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*