دوربین دوگانه آیفون 11

دوربین دوگانه آیفون 11 شامل یک لنز فوق عریض یا اولترا واید می‌شود

گوشی آیفون ۱۱ اپل (iPhone 11) به صورت رسمی با دوربین دوگانه معرفی شد. دوربین دوگانه آیفون 11 شامل یک لنز واید و یک لنز اولترا واید یا فوق عریض می‌شود.

کمپانی اپل امشب به طور رسمی از گوشی آیفون 11 رونمایی کرد. آیفون ۱۱ اپل دارای دوربین دوگانه با لنزهای 12 مگاپیکسلی واید و اولترا واید است. دوربین واید با فاصله کانونی 26 میلی‌متری دارای دیافراگم f/1.8، لنز شش عنصری و تثبیت کننده نوری تصویر (OIS) است و دوربین اولترا واید یا فوق عریض با فاصله کانونی 13 میلی‌متری نیز از لنز 5 عنصری با دیافراگم f/2.4 و زاویه دید 120 درجه بهره می‌برد. اپل ادعا می‌کند که دوربین دوگانه آیفون 11 در کنار هم می‌توانند محدوده‌ی وسیعی از فضاهای کوچک گرفته تا منظره‌های گسترده را ثبت کنند.

سایر ویژگی‌های دوربین دوگانه آیفون 11

در مورد ویژگی‌های دوربین، حالت شب یا Night Mode اکنون در هنگام تاریکی به صورت خودکار روشن می‌شود. آیفون 11 همچنین دارای یک افکت پرتره جدید با نام High Key Mono است. به قابلیت فیلمبرداری می‌رسیم؛ با آیفون 11 شما می‌توانید با ویژگی QuickTake سریع‌تر به ضبط فیلم بپردازید. وقتی که دکمه شاتر را نگه دارید، گوشی آیفون 11 شما ضبط ویدیو را آغاز می‌کند و نیاز نیست از حالت عکس به فیلم سوایپ کنید. پیش از این، نگه داشتن دکمه شاتر باعث می‌شد تا دوربین عکاسی تصاویر پشت سر همی را ثبت کند.

دوربین جلوی آیفون 11 نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی است که زاویه دیداری بیشتری نسبت به دوربین سلفی آیفون‌های قبلی ارائه می‌کند. همچنین برای اولین بار در یک گوشی آیفون، شما می‌توانید از دوربین سلفی برای ضبط ویدیوهای سلفی اسلوموشن استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*