نگاه نزدیک به اپل واچ سری 5

نگاه نزدیک به اپل واچ سری 5 : نسل جدید ساعت هوشمند اپل

اپل واچ سری ۵ (Apple Watch Series 5) در کنار خانواده آیفون 11 معرفی شد. نسل پنجم ساعت هوشمند اپل به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده که برای مدت‌ها در صدر لیست خواسته‌های کاربران بوده‌اند. در نگاه نزدیک به اپل واچ سری 5 با جزییات این اسمارت واچ آشنا خواهیم شد.

امشب در خلال مراسم معارفه آیفون 11 و دو نسخه بزرگترش کوپرتینویی‌ها دست به رونمایی از نسل پنجم ساعت هوشمند اپل زدند. اپل واچ سری ۵ حالا با بدنه تیتانیومی برگشته تا تمامی توجهات را به خود جلب کند. در ادامه و نگاه نزدیک به اپل واچ سری 5 قصد داریم علاوه بر جزییات ظاهری ساعت هوشمند اپل به تغییرات نرم افزاری و کاربردی آن نیز بپردازیم.

نگاه نزدیک به اپل واچ سری 5

جالب است بدانید پیش‌تر نیز اپل واچ سری 3 با بدنه تیتانیومی تولید می‌شد اما در نسل چهارم ساعت هوشمند اپل، این متریال حذف شد و حالا شاهد بازگشت تیتانیوم به اپل واچ هستیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی های جدید اپل واچ سری 5 نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) بوده که به لطف نمایشگر جدید اپل واچ فراهم شده است. بدین ترتیب دیگر برای متوجه شدن زمان نیازی به ژست خاص مچ دست نخواهد بود و صفحه نمایش همیشه با نوری کمتر از حالت عادی ساعت را اعلام می‌کند. همچنین سایر اپلیکیشن‌ها مانند برنامه‌های ورزشی نیز سازگار با نمایشگر همیشه روشن اپل واچ خواهند بود تا کاربر احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

اپل واچ سری 5 در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری همراه با قابلیت نمایشگر همیشه روشن و جنس جدید بدنه عرضه خواهد شد. صفحه نمایش نیز مربعی شکل با زاویه منحنی بوده و دکمه Digital Crown نیز قادر به ترسیم نوار قلب و آنالیز آن شده است. بنابراین سری 5 اپل واچ آمده تا نسل چهارم این ساعت هوشمند را از دور خارج کند، چرا که در تمامی زمینه‌ها مشابه و حتی بهتر از نسل پیشین عمل می‌کند.

در ادامه تصاویری از اپل واچ سری 5 را مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*