گوشی اوپو رینو ایس

گوشی اوپو رینو ایس با صفحه نمایش 90 هرتزی ماه آینده معرفی می‌شود

گوشی اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) در آینده نزدیک معرفی می‌شود. گفته می‌شود گوشی جدید اوپو به صفحه نمایشی با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز خواهد بود.

شرکت اوپو از محصولات جدید سری اوپو رینو 2 در کشور چین رونمایی به عمل آورد و هم اکنون هم Shen Yiren اظهار داشته که در ماه آینده میلادی، گوشی هوشمند اوپو رینو ایس را با نمایشگر 90 هرتز معرفی خواهد کرد. این پیشرفت فقط چند روز پس از آن مشخص شد که اوپو اعلام کرد در تلاش برای معرفی یک گوشی هوشمند با نرخ تازه سازی 90 هرتز بوده که از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر جزئیات دیگری از گوشی اوپو رینو ایس در دسترس قرار ندارد.

بد نیست بدانید اوپو به تازگی اعلام کرده است نخستین تولیدکننده گوشی هوشمندی خواهد بود که یک گوشی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون را با مودم یکپارچه 5G معرفی می‌کند، اما هیچ جدول زمانبندی برای آن اعلام نشده است. در عین حال، این شرکت گوشی هوشمند اوپو رینو 2 را با قیمت 2999 یوان (در حدود 421 دلار) در کشور چین عرضه کرده است؛ این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.55 اینچ آمولد پانورامیک با وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 20:9 به همراه نسبت نمایشگر به بدنه 93.1 درصد است. اینطور که پیداست، این اسمارتفون برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است.

گوشی اوپو رینو 2

صفحه نمایش گوشی اوپو رینو 2 به وسیله لایه‌ای از گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود و این در حالی‌ست که شاهد حفاظت پنل عقب توسط گوریلا گلس 5 هستیم. اسمارت فون جدید رینو دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی‌ست. این شرکت با تمرکز بر روی گیم، افزونه‌های ضد تقلب، 25 درصد پردازش بهتر گرافیکی، پشتیبانی از بازی های HDR10 و دستیار بازی را ارائه می‌دهد. گوشی هوشمند رینو 2 مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بوده و دارای دوربین چهارگانه با سنسورهای 48 + 8 + 13 + 2 مگاپیکسل است. این اسمارت فون از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و از فناوری شارژ سریع 20 وات هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*