دوربین آیفون 11 پرو

با قابلیت دیپ فیوژن (Deep Fusion) در دوربین آیفون ۱۱ پرو آشنا شوید

دوربین آیفون ۱۱ پرو و iPhone 11 Pro Max سه‌گانه است از قابلیت دیپ فیوژن بهره می‌برد. اما Deep Fusion که بسیار جلب توجه کرده، چیست و به چه کار می‌آید؟

در مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل، فیل شیلر (Phil Schiller) نائب رئیس بازاریابی کمپانی، با حضور در استیج از قابلیت جدید دوربین آیفون ۱۱ پرو پرده برداشت. البته او به جزئیات نپرداخت؛ اما تا حدی اطلاعات ارائه داد که پاسخگوی هیجان علاقه‌مندان باشد.

دیپ فیوژن

قابلیت دیپ فیوژن در دوربین آیفون ۱۱ پرو

ظاهرا دیپ فیوژن تصاویری خلق می‌کند که حداکثر شفافیت ممکن را دارند. به لطف این قابلیت، دوربین های عقب دستگاه 9 عکس مختلف می‌گیرند که یکی از آن‌ها، لانگ اکسپوژر (نوردهی طولانی) است. سپس آیفون 11 پرو با استفاده از موتور عصبی خود، یک عکس جدید را پیکسل به پیکسل می‌سازد.

خود شیلر از این قابلیت خیلی هیجان زده به نظر می‌رسید و آن را «علم دیوانه‌وار عکاسی محاسباتی و بسیار جذاب» توصیف کرد. او همچنین برای به رخ کشیدن توانایی دیپ فیوژن، عکسی را از مردی به نمایش درآورد که یک پلیور طرح‌دار به تن داشت. با زوم کردن روی طرح‌های لباس، حداکثر جزئیات قابل مشاهده بود.

دیپ فیوژن دوربین آیفون ۱۱ پرو

البته یک تیزر برای نمایش روی صحنه، می‌تواند تفاوت زیادی با عکاسی در دنیای واقعی داشته باشد. پس برای پی بردن به توانایی حقیقی این تکنولوژی، باید منتظر بررسی‌های تخصصی باشیم. همچنین از انتشار جزئیات بیشتر توسط اپل نیز استقبال می‌کنیم؛ زیرا شیلر زمان نسبتا کمی را به معرفی این قابلیت دوربین آیفون 11 پرو اختصاص داد.

پرچمداران جدید اپل در پنل پشتی خود سه دوربین 12 مگاپیکسلی دارند: یکی با لنز واید، دیگری فوق عریض و یکی هم لنز تله‌فوتو. اعضای خانواده آیفون 11 از تاریخ 29 شهریور (20 سپتامبر) وارد بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*