نی او 2

بازی نی او 2 (Nioh 2) در اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد + تریلر جدید

در حاشیه نمایشگاه توکیو گیم شو 2019 استودیو تیم نینجا و شرکت کویی تکمو تریلر جدیدی از بازی نی او 2 (Nioh 2) منتشر کردند و مشخص شد این اثر در اوایل سال 2020 منتشر می‌شود.

بازی نی او 2 به هیچ‌وجه قرار نیست یک دنباله ساده برای نسخه نخست باشد و بازیکنان احساس کنند با یک اثر تکراری مواجه هستند، بلکه برعکس استودیو تیم نینجا اعلام کرده آن‌ها با اضافه کردن شخصیت‌های جدیدی به داستان، تنوع بخشیدن به محیط‌های بازی و افزودن چالش‌ها و دشمنان تازه، قصد دارند Nioh 2 را به تجربه‌ای بهتر از بازی نخست تبدیل کنند. برخی از این موارد از جمله شخصیت‌های جدید داستان را می‌توانید در تریلر پایین مشاهده کنید.

تریلر جدید بازی نی او 2 – Nioh 2

بازی نی او در اوایل سال 2017 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد، اما پس از مدتی راه خود را به پی سی هم باز کرد، در نتیجه می‌توان امیدوار بود کویی تکمو کمی بعد از انتشار بازی خود بر روی کنسول سونی این اثر را در اختیار پی سی بازان هم قرار دهد. همچنین احتمال انتشار بازی Nioh 2 برای پلی استیشن 5 هم وجود دارد.

بازی نی او داستان ویلیام آدامز افسانه‌ای، یک سامورایی انگلیسی با موهای بلوند در طول دوره سنگوکو و دوران جنگ‌های داخلی کشور ژاپن در سال ۱۶۰۰ را روایت می‌کرد که در مسیر تبدیل شدن به یک جنگجوی تمام عیار می‌بایست سختی‌های بی‌شماری را به جان بخرد.