پتنت گوشی رول شونده ال جی

یک پتنت جدید از گوشی رول شونده ال جی منتشر شد

پتنت جدیدی از گوشی رول شونده ال جی منتشر شده که می‌تواند نحوه‌ی بزرگ‌تر شدن نمایشگر این دیوایس به اندازه‌ی دلخواه کاربران را به نمایش بگذارد.

گوشی‌های منعطف آرام آرام در حال ورود به بازار هستند٬ اما به نظر می‌رسد توسعه‌ی آن‌ها سخت‌تر از آن چیزی است که ما فکر می‌کردیم. به خاطر داشته باشید که سامسونگ و هواوی مدت زمان طولانی را صرف توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر خود کرده‌اند. با این حال٬ این بدان معنا نیست که دیگر شرکت‌ها دست روی دست بگذارند. ال جی نیز در حال حاضر مشغول ساخت یک گوشی منعطف است. حتی به تازگی پتنت جدیدی از گوشی رول شونده ال جی نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

پتنت گوشی رول شونده ال جی

پتنت گوشی رول شونده ال جی

این پتنت در اوایل ماه اکتبر سال گذشته‌ی میلادی در دفتر حق ثبت اختراع کره جنوبی ثبت شده ٬ اما در ماه ژوئن امسال به انتشار رسیده است. این پتنت یک گجت با ابعادی کوچک‌تر از یک گوشی هوشمند معمولی را به نمایش می‌گذارد که می‌توانید اندازه‌ی نمایشگر آن را افزایش ببخشید. در واقع آن می‌تواند حتی بزرگ‌تر از یک تبلت نیز باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید٬ نمایشگر این دیوایس از سمت راست به بیرون می‌آید و تا حد نیاز شما گسترش پیدا می‌کند.

پتنت گوشی رول شونده ال جی

البته مشخص نیست چگونه این نمایشگر به حالت ثابت می‌ماند. ممکن است از مکانیزم مغناطیسی برای این کار استفاده شده باشد. در تصاویر منتشر شده٬ هیچ دکمه یا درگاه ارتباطی نیز دیده نمی‌شود. ضمنا این نمایشگر رولی ال جی نه تنها برای گوشی‌های هوشمند٬ بلکه برای تلویزیون‌ها نیز قابل استفاده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی جالبه ولی تصاویر مال رابط کاربری ال جی نیست ممکنه خبر درست نباشد

  2. این ایده خیلی بهتری مسبت به گوشی تاشو سامسونگه ایده ال جی از بقیه شرکتا بهتره