گوشی های خانواده آیفون 11

تمام گوشی های خانواده آیفون 11 اپل با رم 4 گیگابایتی در سایت AnTuTu ظاهر شدند

سایت AnTuTu نتایج بنچمارک گوشی های خانواده آیفون 11 اپل را منتشر کرده است. بر اساس این نتایج٬ هر سه مدل آیفون ٬11 آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس از یک رم 4 گیگابایتی بهره می‌برند.

سایت آنتوتو اطلاعاتی از عملکرد خا سه آیفون جدید معرفی شده همراه با پیکربندی‌های حافظه‌ی آن‌ها را منتشر کرده است. همانطور که در تصاویر زیر می‌بینید٬ اختلاف فاحشی در امتیاز به دست آمده توسط تمام گوشی های خانواده آیفون 11 که همگی به تراشه‌ی A13 اپل مجهز شده‌اند٬ وجود ندارد. از آن مهم‌تر٬ هر سه دیوایس به یک رم 4 گیگابایتی مجهز هستند؛ بنابراین شایعاتی که به ظرفیت رم 6 گیگابایتی این گوشی‌ها اشاره داشتند از پایه و اساس می‌تواند اشتباه باشد.

گوشی های خانواده آیفون 11

این بنچمارک‌ها همچنین تایید می‌کنند که حداکثر حافظه‌ی داخلی مدل پرچمدار این خانواده٬ اپل آیفون 11 پرو مکس 512 گیگابایتی است و در همین حال به یک رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود. این امتیازهای به دست آمده٬‌ می‌توانند نشانگر عملکرد آیفون‌های جدید باشند. در مقایسه با نسل قبلی٬ این محصولات به طور کلی 28 درصد عملکرد بیشتری را به ثبت رسانده‌اند. عملکرد پردازشگر گرافیکی آن‌ها نیز در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یبار میگید ۴ یبار میگید ۶ اخرش رم این گوشبا چنده دیوونمون کردین😒😒😒

  2. یا خدا ان تو تو شون تقریبا رسیده ۵۰۰هزار اینا دیگه هیولان🙁🙁