توشیبا با تبلت Portege Z20t به جنگ سرفیس پرو 3 می رود

کمپانی توشیبا در نمایشگاه CES دستگاه هایبریدی با نام Portege Z20t را برای رقبت با تبلت سرفیس پرو 3 مایکروسافت معرفی کرده است. این دستگاه 12.5 اینچی بوده و از سرفیس پرو 3 که 12 اینچی است با تنها 700 گرم وزنی که دارد، سبک‌تر است. همچنین ضخامت این تبلت 0.8 سانتی متر است.

toshiba-portc-gc-z20t-4-1

این دستگاه مجهز به پردازنده کم مصرف Intel Core M شده و به همین خاطر توانایی باتری به مقدار مناسب 9.1 ساعت بدون داک و 17.5 ساعت با اتصال داک رسیده است.

toshiba-portc-gc-z20t-2-1

صفحه نمایش این هایبرید توانایی تجهیز به دیجیتایزر آپشنال ساخت شرکت وکام را دارد و همین امر امکان استفاده از قلم را به کاربر می‌دهد. به‌علاه پوشش ضد تابش خیره کننده نیز روی صفحه تعبیه شده است.

تنها چیزی که توشیبا  Z20t را در برابر سرفیس پرو 3 عقب نگه می‌دارد، رزولوشن فول اچ‌دی صفحه در برابر رزولوشن QHD سرفیس است.

از دیگر مشخصات این هایبرید قدرتمند می‌توان به دو دوربین، سوکت میکرو HDMI، میکرو USB و شکاف کارت حافظه روی خود تبلت اشاره کرد. داک همراه نیز مجهز به RGB تمام اندازه، HDMI، اترنت و دو پورت USB 3.0 شده است.

toshiba-portc-gc-z20t-1-1

این تبلت ماه ژانویه برای فروش آماده می‌شود و در نسخه‌هایی با رم 4 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128، 256 یا 512 گیگابایت قابل دسترس خواهد بود. قیمت این دستگاه 1399 دلار اعلام شده که شامل دیجیتایزر آپشنال نمی‌شود. برای داشتن این ویژگی روی تبلت نیاز به پرداخت 1899 دلار است.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*