نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

با بهترین خودروهای نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 آشنا شوید

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 با حضور معروف‌ترین برندهای خودروسازی جهان برگزار شد که به همین دلیل قصد داریم شما را بهترین خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه آشنا کنیم.

مدتی است که نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 به صورت رسمی آغاز به کار کرده و بسیاری از برندهای معروف خودروسازی جهان از جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه خودرو پرده برداشتند. از این شرکت‌های خودروسازی معروف می‌توان به مرسدس بنز، فولکس واگن، پورشه، آئودی و بی ام و اشاره کرد که چندین خودرو تولیدی و مفهومی را با خود به این نمایشگاه آوردند. در همین راستا قصد داریم شما را با بهترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت 2019 آشنا کنیم. با گجت نیوز همراه باشید:

بهترین‌های نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

مرسدس بنز GLE کوپه

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

شرکت مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 از مدل کوپه GLE رونمایی کرد. مرسدس بنز GLE 53 از یک موتور توربو دو قلو 3 لیتری 6 سیلندر خطی بنزینی برخوردار است که می‌تواند قدرتی معادل 427 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن متری را ارائه کند.

مرسدس بنز AMG GLB

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

اخیرا شرکت مرسدس بنز شاسی بلند کامپکت GLB را معرفی کرد و فقط مدتی بعد از نسخه AMG آن در نمایشگاه فرانکفورت پرده برداشت. این خودرو از یک موتور 2 لیتری هیبریدی ملایم بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 300 اسب بخار را تولید کند. در گذشته از این موتور در هاچ بک A35 نیز استفاده شده بود. برخی از منابع احتمال می‌دهند شرکت مرسدس مدل 45 این خودرو را با موتور 2 لیتری توربو با قدرت 380 یا 410 اسب بخار نیز رونمایی کند.

فولکس واگن ID.3

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

از مهم‌ترین خودروهای نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 می‌توان به فولکس واگن ID.3 اشاره کرد. این خودرو نخستین خودرو الکتریکی شرکت فولکس واگن است که این شرکت آلمانی آن را به صورت اختصاصی بر روی یک پلتفرم الکتریکی طراحی کرده است. این خودرو از لحاظ اندازه به فولکس واگن گلف شباهت زیادی دارد که با دو موتور الکتریکی 150 یا 204 اسب بخاری به همراه سه مجموعه باتری به بازار عرضه خواهد شد. فولکس واگن ID.3 قادر است با یک بار شارژ شدن حدود 550 کیلومتر را بپیماید. در حال حاضر فولکس واگن قصد دارد از این خودرو فقط 30 هزار دستگاه را تولید کند که مراحل تولید نیز از ماه‌های پایانی سال 2019 شروع می‌شود.

کانسپت کوپرا تاواسکان

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

کوپرا به عنوان برند پرفورمنس جدید شرکت سئات محسوب می‌شود که تاکنون توانسته است دو خودرو شاسی بلند اسپرت آتکا و شاسی بلند اسپرت پلاگین هیبریدی فورمنتور را معرفی کند. این شرکت یک مدل تمام الکتریکی را با نام کانسپت شاسی بلند تاواسکان در فرانکفورت به معرض نمایش درآورده است. این خودرو از اواسط سال 2020 با قیمت حدود 60 هزار پوند به بازار عرضه می‌شود که به لطف دو موتور الکتریکی خود می‌تواند با یک بار شارژر شدن حدود 449 کیلومتر را بپیماید.

آئودی RS7 اسپرت بک

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

شرکت آلمانی آئودی نیز نسخه اسپرت بک آئودی RS7 را در این نمایشگاه معرفی کرد که رینگ‌های بزرگ‌تر، دو سر اگزوز در عقب و دریچه‌های ورودی هوای بزرگ‌تر در جلو از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو محسوب می‌شوند. این خودرو از یک موتور 8 سیلندر بنزینی بهره می‌برد که قدرت تولیدی آن 587 اسب بخار اعلام شده است، در گذشته این موتور در دو خودرو شاسی بلند لامبورگینی اوروس و پورشه پانامرا توربو نیز استفاده شده بود.

لامبورگینی سیان FKP 37

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

لامبورگینی سیان به عنوان نخستین خودرو هیبریدی شرکت لامبورگینی محسوب می‌شود که در نمایشگاه فرانکفورت تمامی نگاه‌ها را به خود جلب کرد. این خودرو بر پایه مدل آونتادور طراحی شده است و موتور هیبریدی آن می‌تواند قدرتی معادل 800 اسب بخار را تولید کند. شرکت لامبورگینی حداکثر سرعت این خودرو را 350 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده است. مدیران لامبورگینی به یاد فردیناند کارل پیچ، مدیرعامل اسبق گروه فولکس واگن که اخیرا در سن 82 سالگی درگذشت، عبارت FKP 37 را در کنار لامبورگینی سیان اضافه کردند. کارل پیچ در فرایند خریداری لامبورگینی توسط فولکس واگن در سال 1988 نقش مهمی را بر عهده داشت و در نبود وی چنین اعتباری برای لامبورگینی به دست نمی‌آمد.

آئودی SQ8

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

آئودی SQ8 در واقع پرچم دار جدید شاسی بلندهای این خودروساز فرانسوی محسوب می‌شود که توانست در نمایشگاه فرانکفورت بدرخشد. این خودرو از یک موتور 8 سیلندر توربو دیزل هیبریدی ملایم بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 425 اسب بخار را تولید کند. این موتور توربو دوقلو 4 لیتر که در مدل پرفورمنس این شاسی بلند ارائه خواهد شد به عنوان قدرتمندترین موتور 8 سیلندر خورجینی تاریخ آئودی محسوب می‌شود. موتور آئودی SQ8 می‌تواند گشتاوری در حدود 900 نیوتن‌متر را ارائه کند که به لطف آن این خودرو قادر است ظرف مدت 4.8 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. شرکت آئودی حداکثر سرعت این خودرو را حدود 250 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده است. همچنین قرار است مدل قوی‌تر این شاسی بلند در سال 2020 معرفی شود.

آئودی RS6

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

آئودی RS6 یک نسخه پرفورمنس به شمار می‌رود که فقط در مدل استیشن بر اساس مدل A6 طراحی شده است. این مدل نسبت به گذشته از اتاق اختصاصی بهره می‌برد. این خودرو نسبت به A6 استاندارد حدود 80 میلی‌متر پهن‌تر شده که این افزایش عرض خودرو به دلیل طراحی پنل‌های بدنه جدید است. آئودی RS6 از یک موتور دو قلو TFSI چهار لیتری توربو برخوردار است که به واسطه سیستم هیبریدی ملایم می‌تواند قدرتی معادل 585 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن‌متر را ارائه دهد.

پورشه تایکان

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

شرکت پورشه برای تولید تایکان با مشکلات متعددی مواجه شد؛ چراکه آنها قصد داشتند خودرویی را تولید کنند که هم الکتریکی و هم اصالت پورشه در آن نمایان باشد. این خودرو دارای ظاهر بدون ایرادی است و طراحان بر روی آن نام‌های توربو و توربو اس را درج کرده‌اند؛ یعنی پورشه تایکان یک خودرو اسپرت لوکس 5 محسوب می‌شود که می‌تواند با تسلا مدل اس رقابت کند. این خودرو با قیمت 115 هزار دلار به فروش می‌رسد که در نوع خود کمی گران است.

لندرور دیفندر

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

لندروور با رونمایی از دیفندر در نمایشگاه خودرو فرانکفورت خواسته‌های هواداران خود را برآورده کرده است. تولید دوباره یک افسانه عبارت کاملا درستی برای محصول جدید لندروور محسوب می‌شود که کابینی راحت و لوکسی را در کنار طراحی بسیار زیبا ارائه می‌دهد. لندروور قصد دارد این خودرو را در آینده‌ای نزدیک در نسخه پلاگین هیبریدی و سرانجام در نسخه الکتریکی به بازار عرضه کند. قیمت این خودرو از 45 هزار پوند شروع می‌شود که البته این شرکت اعلام کرده است در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ای با قیمت 35 هزار پوند به فروش خواهد رساند.

کانسپت بی ام و M Next

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

شرکت بی ام و کانسپت جدید خود را پیش نمایشی از محصولات اسپرت آینده می‌داند که طراحان در طراحی این خودرو از نسخه اسپرت آی 8 پلاگین هیبریدی الگو گرفته‌اند. این خودرو از کابین مدرن و پیشرفته‌ای بهره می‌برد که از مهم‌ترین تکنولوژی‌های آن می‌توان به صفحه نمایش هدآپ واقعیت مجازی اشاره کرد. موتور ارتقا یافته این خودرو دارای قدرتی حدود 592 اسب بخار است که می‌تواند ظرف مدت 3 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

هیوندای آی 10

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

در اکثر بازارهای جهانی هیوندای آی 10 را به عنوان یک خودرو شهری محبوب می‌شناسند، اما اخیرا کیا با معرفی پیکانتو جدید از آن سبقت گرفته است. از این رو شرکت هیوندای با معرفی نسل دوم کوچک‌ترین خودرو خود بار دیگر خودی نشان داده است. این خودرو از ظاهری جذاب و تکنولوژی‌های متعدد بهره می‌برد. مشتریان این خودرو را از اوایل سال 2020 میلادی با قیمت پایه 9 هزار و 500 پوند می‌توانند خریداری کنند.

هوندا E

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

خودرو الکتریکی هوندا E بر خلاف تصور به سرعت به یک خودرو جذاب تبدیل شده است و بسیاری از همین حالا به خرید آن ترغیب شده‌اند. ظاهر جذاب و امکانات متعدد باعث شده است تا خریداران برای خرید آن با قیمت پایه 26 هزار پوند اعلام آمادگی کنند. این خودرو از اواسط سال 2020 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. هوندا E می‌تواند با یک بار شارژ شدن حدود 215 کیلومتر را بپیماید و انتظار می‌رود به فروش خوبی در بازارهای جهانی دست پیدا کند.

کانسپت مرسدس بنز EQS

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

شرکت مرسدس بنز در عرصه خودروهای هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی سرمایه‌گذاری زیادی را انجام داده است و به همین دلیل در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 حضور فعالی در زمینه خودروهای الکتریکی داشته است. کانسپت مرسدس بنز EQS همان سدان اس کلاس بوده که الکتریکی‌سازی شده است. این خودرو از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که یکی را برای محور جلو و موتور دوم را برای اکسل عقب استفاده می‌کند. این خودرو دارای سیستم دو دیفرانسیل الکتریکی است که در مجموع قدرتی معادل 400 اسب بخار را تولید می‌کند. این قدرت باعث می‌شود تا بتواند ظرف مدت 5 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

مینی الکتریکی

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

در غرفه شرکت مینی در نمایشگاه فرانکفورت شاهد حضور مینی کوپر SE الکتریکی بوده‌ایم که در کنار مدل‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی رونمایی شد. این خودرو از یک مجموعه باتری 32.6 کیلووات ساعتی و موتور الکتریکی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 181 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن‌متری را ارائه کند. این خودرو که دیفرانسیل جلو است می‌تواند ظرف مدت 7.3 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 155 کیلومتر اعلام شده است. پیمایش این خودرو در اروپا 235 تا 270 کیلومتر خواهد بود.

کانسپت بی ام و سری 4

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

شرکت بی ام و همواره زبان طراحی بسیار جذاب خود را ارتقا می‌دهد و هر ساله شاهد محصولات بسیار زیبایی از این شرکت خودروسازی آلمانی هستیم. کانسپت بی ام و سری 4 نیز از یک جلوپنجره بسیار بزرگ و دیفیوزر عقب جذاب بهره می‌برد که علاقه‌مندان به محصولات بی ام و را به وجد آورده است. از این رو می‌توان این خودرو را زیباترین خودرو معرفی شده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 دانست.

بی ام و X6

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

نسل سوم شاسی بلند کوپه بی ام و ایکس 6 نیز توسط این خودروساز آلمانی در فرانکفورت رونمایی شد. این شرکت قصد دارد این شاسی بلند را در مدل‌های بنزینی xDrive40i و M50i و دیزلی xDrive30d و M50d به بازار عرضه کند.

کانسپت آئودی AI:Trail

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019

آئودی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 از کانسپت آفرود الکتریکی خود با نام آئودی AI:TRAIL کواترو پرده برداشت. این خودرو از تکنولوژی سواری خودکار در کنار قالبیت‌های آفرودی بهره می‌برد. این کانسپت الکتریکی که بیشتر به خودروهای فیلم‌های علمی تخیلی شباهت دارد، به نوعی پیش نمایش طراحی کراس اوورهای آینده آئودی محسوب می‌شود. آئودی AI TRAIL کواترو به عنوان چهارمین عضو خانواده کانسپت‌های AI این خودروساز آلمانی به شمار می‌رود که نخستین مدل این خودروها کانسپت آیکن مدل 2017 بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقدر طراحی این خودرو خوبه و تو دل برو هست قطعا جزو یکی از پر فروش ترین هاست

  2. تصویر bmw x6 رو اشتباهی از یک مرسدس گذاشتین
    و اینکه bmw vantablack کو پس؟؟؟؟؟؟

  3. عکس بنز A class رو گذاشتین توی توضیحات BMW x6