هواوی میت 30 پرو

دوربین هواوی میت 30 پرو توانایی بی‌نظیری در فیلم‌برداری اسلوموشن خواهد داشت

در آستانه رونمایی از خانواده هواوی Mate 30، گفته می‌شود که دوربین هواوی میت 30 پرو می‌تواند ویدیوهای حرکت آهسته را با نرخ 7680 فریم در ثانیه ضبط کند.

پیشرفته‌ترین گوشی هواوی در سال جاری، از چیپست کایرین 5G 990 قدرت خواهد گرفت که چیز غافلگیرکننده‌ای نیست. اما دوربین هواوی میت 30 پرو می‌تواند یک سورپرایز داشته باشد. ماژول چهارگانه دستگاه در پنل پشتی، متشکل از دو دوربین 40 مگاپیکسلی خواهد بود که یکی از آن‌ها، عکس‌های فوق عریض خلق می‌کند.

دوربین هواوی میت 30 پرو

یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور عمقی 3D، دیگر اعضای این مجموعه را تشکیل می‌دهند. البته در مورد آخری مشخص نیست که آیا برای عمق‌سنجی دقیق‌تر، از تکنولوژی ToF استفاده می‌کند یا خیر؟ شایعات به یک حالت عکاسی در شب پیشرفته، موسوم به Ultra High Definition Night Mode هم اشاره دارند که کیفیت بالای تصاویر را در محیط کم‌نور حفظ می‌کند.

اما به فیلم‌برداری اسلوموشن با نرخ فریم حیرت‌انگیز 7680 بپردازیم. اگر این شایعه درباره دوربین دستگاه صحت داشته باشد، هواوی میت ۳۰ پرو با اختلاف بالاتر از هر گوشی هوشمند دیگری خواهد ایستاد. در حال حاضر رکورد این آیتم، به سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس تعلق دارد که قادر به ضبط ویدیوهای حرکت آهسته با نرخ 960 فریم در ثانیه است. این یعنی پرچمدار جدید هواوی می‌تواند از نزدیک‌ترین رقیب خود، 8 برابر آهسته‌تر فیلم‌برداری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*