گوشی تاشو سامسونگ W2020

گوشی تاشو سامسونگ W2020 به حافظه داخلی 512 گیگابایتی مجهز خواهد بود

اطلاعات اولیه‌ای از گوشی تاشو سامسونگ W2020 به بیرون درز کرده است. از مهم‌ترین مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ می‌توان به حضور حافظه داخلی 512 گیگابایتی زیر قاب آن اشاره کرد.

ظاهرا نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ امسال هم معرفی می‌شود. البته این گوشی تنها در چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد و سامسونگ هر سال نسخه‌ی جدیدی از این دیوایس را روانه‌ی این دو بازار می‌کند.

گوشی‌های سری W سامسونگ همواره محصولاتی در رده‌ی پرچمداران با مشخصات فنی یکسانی با گوشی‌های سری گلکسی نوت و گلکسی اس همان سال هستند. اگر به خاطر داشته باشید٬ سامسونگ برای نخستین بار سال 2017 بود که جک هدفون را از گوشی‌های سری W خود جذف کرد. حال ما اطلاعاتی را از مدل جدید این دیوایس به دست آورده‌ایم که با شما در میان خواهیم گذاشت.

گوشی سامسونگ W2020 به زودی عرضه می‌شود

اگر تاریخ تغییر نکند٬ گوشی تاشو سامسونگ در اواخر امسال عرضه خواهد شد. ما شنیده‌ایم که گوشی سامسونگ W2020 به حافظه داخلی 512 گیگابایتی مجهز خواهد بود. این درحالیست که دو حافظه‌ی 128 و 256 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت. احتمال دارد این حافظه از نوع پرسرعت UFS 3.0 باشد.

گوشی تاشو W2019 به یک نمایشگر سوپر امولد داخلی و خارجی 4.2 اینچی با نسبت 16:9 و وضوح فول اچ دی مجهز بود که سبک طراحی کلاسیک تاشو را ارائه می‌کند. تراشه‌ی اسنپدراگون 845 و یک رم 6 گیگابایتی نیز در زیر قاب این گوشی قرار داشت که این دقیقا مشابه همان پیکربندی گوشی گلکسی نوت 9 بود. حال حضور تراشه‌ی اسنپدراگون 855 با 8 گیگابایت رم زیر قاب نسل جدید این گوشی٬ قابل حدس است.

از آنجایی که در پشت قاب W2019 دوربین دوگانه‌ای مشابه اس 9 و نوت 9 قرار گرفته بود٬ ما حدس می‌زنیم سامسونگ از دوربین سه گانه زیر قاب نسل جدید این گوشی استفاده کند. طراحی تاشو این دیوایس هرچند زیبا است٬ اما سامسونگ را با محدودیت‌هایی همراه ساخته است. این باعث شده یک باتری با ظرفیت 3070 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی قرار داشته باشد. همچنین در راس بخش نرم افزاری آن رابط کاربری One UI بر پایه‌ی اندروید 9 قرار دارد.

در حال حاضر قیمت گوشی Samsung W2020 نامشخص است.