ایرانسل

اخطار رگولاتوری به ایرانسل به خاطر ایجاد مزاحمت تبلیغاتی

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت ایرانسل با فروش آنلاین سیم کارت‌های خود مزاحمت‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کند که به همین دلیل به این اپراتور اخطار داده شد.

مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری عنوان کرد طبق بررسی‌های نظارتی که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شده است، بخش بسیار زیادی از سیم کارت‌هایی که برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم از طرف متخلفان مورد استفاده قرار گرفته است، از سوی فروش آنلاین اپراتور دوم کشور یعنی اپراتور ایرانسل واگذار شده است. وی افزود فروش آنلاین سیم کارت در این اپراتور تلفن همراه، بستر سوءاستفاده از طریق ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم به مردم را ایجاد کرده است.

اخطار رگولاتوری به ایرانسل

مجید حقی در ادامه بیان کرد از آنجایی که این موضوع حائز اهمیت است به اپراتور ایرانسل اخطارهای لازم را داده‌ایم و علاوه بر برخورد قانونی، برای حلوگیری از وقوع چنین تخلفی و سوءاستفاده از حقوق مردم، هم‌اکنون طبق اعلام رگولاتوری، ایرانسل وظیفه دارد تا ظرف مدت 24 ساعت آینده بسترهای سوءاستفاده و تخلف‌های این چنینی را حذف کند.

حقی در ادامه خاطرنشان کرد:

نظارت بر فرایند واگذاری سیم کارت با هدف حفاظت از حقوق کاربران و جلوگیری از ضایع شدن حقوق مشتریان در دستور کار سازمان قرار دارد و برای شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص به صورت مداوم ادامه خواهد داشت تا مردم طبق قضاوت عمومی و متناسب با تعهد اپراتورها به حفظ حقوق مشترکانشان، برای انتخاب اپراتور و سرویس خود اقدام کنند. از این رو اگر مشترکان تلفن همراه پیامک تبلیغاتی مزاحم دریافت کردند، شماره سیم کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی را به سرشماره 195 ارسال نمایند تا این شماره در شبکه مسدود شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. انقده پیام تبلیغاتی میاد ادم دیوونه میشه خوب کردن بهشون

  2. چند وقته هر روز ساعت 10 صبح یه پیامک از طرف خود ایرانسل میاد در رابطه با بسته های داغ امروز.. دیوونه م کرده

  3. برای رهایی از همین تبلیغات مزاحم، برای همیشه از سیمکارت ایرانسل خداحافظی کردم