شرایط رانندگان اسنپ

پلیس راهنمایی و رانندگی شرایط رانندگان اسنپ و تپسی را محدود کرد

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شرایط رانندگان اسنپ و تپسی را محدود کرد که بر اساس این محدودیت، راننده‌های زیر 23 سال سن و دارای گواهینامه با عمر کمتر از 2 سال اجازه عضویت در ناوگان حمل و نقل عمومی سواری را ندارند.

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا عنوان کرد بر اساس مصوبه جدیدی که در نظر گرفته شد فقط دارندگان گواهینامه پایه سوم که حداقل 2 سال از زمان دریافت گواهینامه آنها گذشته است و همچنین سن آنها 23 سال باشد، اجازه دارند در ناوگان حمل و نقل عمومی سواری عضو شوند.

جزئیات محدودیت شرایط رانندگان اسنپ و تپسی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در ادامه افزود طبق این مصوبه، اگر راننده‌ای در ناوگان سواری حمل و نقل عمومی شرایطی را که تعیین شده است را رعایت نکند، در صورتی که تصادف کند، به معنای فرد بدون گواهینامه محسوب می‌شود و می‌بایست خسارت را بپردازد. وی تاکید کرد شرکتی که این رانندگان را به عضویت خود در می‌آورد و این شرایط را رعایت نکند، مواخذه می‌شود و این شرکت نیز می‌بایست پاسخگو باشد.

سید کمال هادیانفر در پایان خاطرنشان کرد:

 با توجه به این شرایط، رانندگان تاکسی، سرویس‌های مدارس، اسنپ، تپسی و سایر تاکسی های اینترنتی و خودروهای حمل و نقل عمومی می‌بایست این شرایط را رعایت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*