مشخصات فنی و رنگبندی هواوی میت 30

رنگبندی هواوی میت 30 را در این رندرهای جدید ببینید

ایوان بلس رندرهایی را منتشر کرده که می‌تواند رنگبندی هواوی میت 30 (Huawei Mate 30) را به نمایش بگذارد. همچنین مشخصات فنی دو دیوایس نیز به بیرون درز کرده است.

هواوی میت 30 و میت 30 پرو٬ امروز بعد از ظهر به وقت ایران معرفی خواهند شد. ما از هفته‌ها قبل شاهد درز اطلاعات مختلفی از این گوشی‌ها هستیم و سرانجام امروز٬ رندرهایی منشتر شده که می‌تواند رنگبندی هواوی میت 30 را به همراه برخی از مشخصات فنی این خانواده به ما نشان دهد.

رنگبندی هواوی میت 30

مشخصات فنی و رنگبندی هواوی میت 30

جدیدترین رندرهای منتشر شده٬ همگی توسط ایوان بلس به اشتراک گذاشته شده‌اند. ما این دو گوشی را در رنگ‌های آبی٬ ارغوانی٬ مشکی و سبز می‌توانیم ببینیم. ایوان بلس سپس رندرهای دیگری را منتشر کرد که نشان دهنده‌ی پنل جلویی گوشی‌های جدید هواوی هستند.

جدا از این رندرها٬ ما شاهد تصاویری از جعبه‌ی دو گوشی نیز بودیم که می‌تواند به برخی از مشخصات فنی دو دیوایس جدید هواوی اشاره داشته باشد. این تصاویر نشان می‌دهند که دو نسخه‌ی اصلی و پرو به تراشه‌ی کایرین 990 با معماری DaVinci مجهز خواهند بود. این گوشی‌ها از چهار دوربین پشتی با سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی٬ یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سه بعدی برخوردارند. دوربین‌های این گوشی‌ها قادر به فیلمبرداری با وضوح UHD و خلق ویدیوهای سوپر اسلوموشن هستند. ظرفیت باتری در مدل پرو 4500 و در مدل اصلی 4200 میلی‌آمپر ساعت است. هر دو باتری با فناوری شارژ 40 وات و شارژ بیسیم 27 وات٬ شارژ‌ خواهند شد.

در انتها باید به نمایشگر آبشاری میت 30 پرو اشاره کرد که دو طرف آن خمیده هستند٬ در حالی که یک نمایشگر تخت معمولی در مدل اصلی به کار رفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*