گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرو

کالبدشکافی گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرو (گجت تی وی)

ویدیوی کالبدشکافی گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرو (Xiaomi Redmi K20 Pro) به شما نشان می‌دهد که در کالبد این پرچمدار خوش‌قیمت چه می‌گذرد.

گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرو (Xiaomi Redmi K20 Pro) را می‌توان اقتصادی‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی پرچمدار حال حاضر بازار دانست. این گوشی با امکانات عالی و قیمت مناسب، لقب قاتل پرچمداران را یدک می‌کشد. پیش از این در مورد مشخصات و ویژگی‌های پرچمدار جدید شیائومی زیاد گفته‌ایم و اکنون قصد داریم این گوشی را از زاویه دیگری بررسی کنیم.

چندی پیش ویدیوی تست مقاومت ردمی کی 20 پرو را در گجت نیوز مشاهده کردید که در آن، پرچمدار شیائومی عملکرد بسیار خوبی از خود در برابر خط و خش، شعله آتش و خمیدگی نشان داد و ثابت کرد قیمت کمتر آن نسبت به رقبا، دلیلی بر ضعیف‌تر و بی‌کیفیت‌تر بودن آن نیست. اکنون قصد داریم ویدیوی کالبدشکافی ردمی کی 20 پرو را مشاهده کنیم تا ببینیم در کالبد این گوشی دوست‌داشتنی چه می‌گذرد. در ویدیوی زیر ابتدا قاب پشتی گوشی با حرارت دادن باز شده، سپس اجزای درونی دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و سپس پوشش رنگی قاب شیشه‌ای پشتی برداشته شده تا این بار یک قاب شفاف در پشت گوشی قرار بگیرد.

اما شما فکر می‌کنید گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرو چگونه ساخته شده است؟ آیا پرچمدار جدید برند چینی شیائومی در برابر نفوذ آب مقاوم است؟ سازندگان این گوشی چه تدبیری برای کاهش حرارت دستگاه اندیشیده‌اند؟ در ادامه، ویدیوی کالبدشکافی ردمی کی 20 پرو را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

ویدیوی کالبدشکافی گوشی شیائومی ردمی کی 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اقا ویدیوش واقعا عالی بود فک نمکردم گوشیه روشن بشه ولی شد