پخش زنده مراسم رونمایی از هواوی میت 30 (Huawei Mate 30)

پخش زنده مراسم رونمایی از هواوی میت 30

هواوی امروز از پرچمداران جدید سری میت ۳۰ خود پرده برداری خواهد کرد. شما می‌توانید پخش زنده مراسم رونمایی از هواوی میت 30 (Huawei Mate 30) را از طریق سایت گجت نیوز مشاهده کنید.

آخرین پنجشنبه‌ی شهریور ماه از راه رسید. امروز٬ روزیست که کمپانی هواوی قصد دارد از گوشی های جدید خانواده Mate 30 خود در آن پرده برداری کند.  هواوی در حالی از گوشی‌های جدید سری میت ۳۰ خود رونمایی می‌کند که بر اثر تحریم‌های ایالات متحده٬ آن‌ها قادر به دسترسی به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های کمپانی گوگل نیستند. البته آن‌ها همچنان از پلتفرم اندروید استفاده می‌کنند.

پخش زنده مراسم رونمایی از هواوی میت 30 (Huawei Mate 30)

طراحی این دو گوشی متفاوت از نسل گذشته‌ی آن‌ها است. روی قاب پشتی آن‌ها یک ماژول گرد برای دوربین‌ها تعبیه شده است. ضمنا تراشه‌ی کایرین 990 نیز در زیر قاب آن‌ها قرار دارد. شباهت این دو گوشی به همینجا ختم می‌شود. هواوی از نمایشگرهای متفاوتی در دو عضو خانواده جدید میت استفاده کرده است. گفته می‌شود مدل اصلی از یک نمایشگر مسطح 6.5 اینچی با وضوح +Full HD بهره می‌برد٬ در حالی که مدل پرو به یک نمایشگر جدید آبشاری 6.7 اینچی که دو لبه‌ی کناری آن خمیده هستند و وضوح +Quad HD را ارائه می‌کند مجهز است.

پخش زنده مراسم رونمایی از هواوی میت 30 (Huawei Mate 30)

هرچند پشت قاب این دو گوشی٬ چهار دوربین قرار دارد٬ اما بر اساس شایعات سنسورهای یکسانی در آن‌ها استفاده نشده است. ترکیب این دوربین‌ها در مدل اصلی برابر چهار دوربین 24 ٬ 16 ٬ 8 و 5 مگاپیکسلی است. همین پیکربندی با یک تغییر کوچک در پشت قاب مدل پرو قرار دارد؛ به جای سنسور 24 مگاپیکسلی٬ دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 40 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این دو دیوایس نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. یک دوربین 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور سه بعدی در بالای نمایشگر میت ۳۰ پرو قرار دارد٬ در حالی که شاهد حضور دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در قاب جلوی نسخه‌ی اصلی این خانواده هستیم.

و اما دیگر تفاوتی که بین این دو نسخه وجود دارد٬ ظرفیت باتری آن‌ها است. یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت زیر قاب مدل پرو قرار دارد٬ در حالی که ظرفیت باتری مدل اصلی 4200 میلی‌آمپر ساعتی است. البته هر دو از نظر فناوری شارژ یکسان هستند. این باتری‌ها به صورت سیمی با سرعت 40 وات ساعتی و به صورت بیسیم با سرعت 27 وات ساعتی شارژ می‌شوند.

این‌ها اطلاعاتیست که تا کنون به دست ما رسیده است. تا ساعات آینده اطلاعات کاملی از این دو گجت را در اختیار شما کاربران محترم قرار خواهیم داد.

پخش زنده مراسم رونمایی از هواوی میت 30

به هر ترتیب٬ گجت نیوز نیز در این رویداد همراهتان خواهد بود تا شما را در جریان تمام اتفاقات و حواشی این رویداد قرار دهد. لازم به ذکر است که این رویداد راس ساعت 16:30 دقیقه امروز پنجشنبه 28 شهریور ماه برگزار خواهد شد. شما می‌توانید پخش زنده مراسم رونمایی از هواوی میت 30 را به صورت مستقیم از طریق گجت نیوز مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بهتر باعث میشه هواوی بیشتر رشد بکنه

  2. اقا دمتون گرم پشتیبانیتون عالی بودش

  3. ممنون از پوشش زندتون و دوبله همزمان زیباتون ❤

  4. خدا لعنت کنه این امبریکا که هواوی را تحریم کرد