هواوی ویژن تی وی

معرفی تلویزیون جدید هواوی ویژن تی وی با تصویر 4K و قابلیت‌های هوش مصنوعی

تلویزیون جدید هواوی ویژن تی وی (Huawei Vision TV) رسما معرفی شد. این تلویزیون 4K از سیستم عامل هارمونی استفاده می‌کند و دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی است.

هواوی امروز در مراسمی از گوشی‌های خانواده میت 30 رونمایی کرد. اما این تنها اتفاق مراسم امروز هواوی نبود و این شرکت چینی در کنار گوشی پرچمدار جدید خود از یک تلویزیون 4K با نام هواوی ویژن (Huawei Vision TV) پرده برداشت. هواوی ویژن تی وی همانند آنر ویژن و ویژن پرو که در ماه آگوست معرفی شدند، بر پایه سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی (Harmony OS) عرضه خواهد شد.

هواوی در ابتدا مدل‌های 65 و 75 اینچی را برای تلویزیون جدید خود عرضه می‌کند و مدل‌های 55 و 85 اینچی دیرتر به بازار می‌آیند. تلویزیون جدید هواوی از فناوری کوانتوم دات، حاشیه‌های باریک فلزی و دوربین پاپ آپ یا جهنده برای کنفرانس‌های ویدیویی برخوردار است. سیستم عامل هارمونی نیز قادر است به عنوان یک هاب برای لوازم خانگی هوشمند که از پلتفرم های لینک (HiLink) پشتیبانی می‌کنند، به کار برود.

قابلیت‌های هوش مصنوعی هواوی ویژن تی وی

تلویزیون جدید هواوی ویژن تی وی همچنین از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند. تلویزیون از دستورهای صوتی پشتیبانی می‌کند و شامل قابلیت تشخیص چهره و قابلیت ردیابی نیز هست. حالت هوش مصنوعی یا AI Mode در تلویزیون وجود دارد که به محافظت از چشمان بینندگان کم سن و سال کمک می‌کند. هنوز نحوه کار این قابلیت به طور دقیق مشخص نشده، اما احتمالا این کار را با فیلتر کردن نور آبی انجام می‌دهد. ریموت تلویزیون نیز دارای تاچ پد است و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

هواوی ویژن تی وی

سیستم عامل هارمونی، سیستم عامل اختصاصی هواوی است که پس از تحریم این شرکت توسط دولت آمریکا و ایجاد محدودیت از سوی گوگل برای استفاده از اندروید، توسط هواوی توسعه داده شد. شرکت هواوی هنوز تاریخ عرضه و اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری تلویزیون ویژن را اعلام نکرده است. بعید به نظر می‌رسد که هواوی ویژن تی وی یکی از بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار باشد، اما اهمیت آن اینجاست که این محصولات مسیر جدیدی را برای هواوی ترسیم می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هواوی هم زده تو کار تلویزیون🥰🥰