گلکسی A

شمارش معکوس برای رونمایی از سامسونگ گلکسی A70s با دوربین 64 مگاپیکسلی

ظاهرا سامسونگ گلکسی A70s در همین ماه سپتامبر، به عنوان مدل ارتقا یافته‌‌ی گلکسی ای ۷۰ رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود ویژگی خاص این گوشی، دوربین 64MP آن است.

سامسونگ بسیاری از گوشی‌های رده ابتدایی و میان‌رده‌ی خود را با افزودن پسوند s به نام آن‌ها، نوسازی کرده است. مثلا این اواخر، شاهد رونمایی از نسخه‌های ارتقا یافته‌ی گلکسی A20، گلکسی A30، گلکسی A50 و گلکسی M30 بودیم. در ادامه‌‌ی همین روند، به زودی سامسونگ گلکسی A70s هم در هند معرفی خواهد شد.

طبق گزارش IANS، گلکسی ای 70 اس به دوربین عقب 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود تا اولین گوشی گلکسی باشد که از سنسور 48MP فراتر می‌رود. در این گزارش به نام دقیق سنسور 64MP اشار‌ه‌ای نشده است؛ اما انتظار می‌رود ایزوسل برایت GW1 باشد که سامسونگ چند ماه قبل معرفی کرده بود. پیش‌تر هم گفته می‌شد که این سنسور، ابتدا در گوشی‌های سامسونگ به‌کارگیری خواهد شد؛ ولی برند ریلمی آن را زودتر در محصولات خود استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی A70s

آن‌طور که در گزارش آمده، این گوشی هوشمند در دو نسخه عرضه می‌شود و طراحی مشابهی با گلکسی A30s و گلکسی ای 50 اس دارد. در پیش‌بینی قیمت سامسونگ گلکسی A70s به مبلغ 30 هزار روپیه (حدود 420 دلار) اشاره شده است که در این صورت، دومین موبایل گران‌قیمت از سری Galaxy A خواهد بود.

اطلاعات چندانی از سایر مشخصات فنی دستگاه وجود ندارد؛ اما با توجه به رویکرد سامسونگ، باید شباهت‌های زیادی با مدل اورجینال گلکسی ای 70 داشته باشد. اخیرا نتایج ثبت شده در بنچمارک Geekbench هم به وجود 6 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 675 در گلکسی ای ۷۰ اس اشاره داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. گوشی های سری A خیلی خوبن

  2. نگاه کنید سخت افزار قویی نداره که بتونه دوربین ۶۴رو پشتیبانی بکنه
    در نتیجه دوربین باید بدون لرزشگیر اپتیکال باشه
    در حیت فیلم برداری شاهد لگ در فیلم هستیم
    برای تکاسی هم بعد گرفتن عکس شاهد دیر لود شدن تکسچر ها هستیم

    حداقل اسنپدراگون ۸۴۵برای این دوربین نیازه

  3. وای دوربین۶۸مگاپیکسلی عالیه

  4. این A7مگه قبلا رونمایی نشده بود؟