شیائومی می 9 پرو 5G

شیائومی می 9 پرو 5G در تصاویر رسمی ظاهر شد؛ رونمایی تا چند روز آینده

نسخه تکامل یافته Xiaomi Mi 9 در تصاویر رسمی خودنمایی کرده است. همان‌طور که از نامش پیداست، شیائومی می 9 پرو 5G از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی می‌کند.

شیائومی در روز دوم مهر (24 سپتامبر)، مراسمی را برای رونمایی از گوشی می ۹ پرو 5‌G برگزار خواهد کرد. از هم‌اکنون JD.com بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین چین، ثبت سفارش برای این محصول را آغاز کرده است. در عکس‌های رسمی منتشر شده، این گوشی 5‌G را به رنگ سفید تازه‌ای می‌بینیم که جزو رنگ‌بندی شیائومی می 9 نبود.

مشخصات شیائومی می 9 پرو 5G

تجهیز به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و اتصال 5G، تنها ویژگی‌های ممتاز آن نیستند؛ زیرا با دستگاهی روبه‌رو هستیم که از شارژ کابلی 40 وات، شارژ بیسیم 30 وات و شارژ وایرلس معکوس 10 وات هم پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش شیائومی Mi 9 پرو 5G باید مشابه مدل اورجینال باشد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن هم با دو دوربین دیگر همراهی خواهد شد؛ اما هنوز نمی‌دانیم آیا همان دوربین‌های Mi 9 خواهند بود یا خیر؟

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، با شارژر وایرلس 30 واتی در مدت 69 دقیقه فول شارژ خواهد شد؛ اما صفر تا 50 درصد را تنها در 25 دقیقه پر خواهد کرد. همچنین طبق ادعای «لی جون» مدیرعامل شیائومی، شارژ شدن کامل گوشی در حالت کابلی، فقط 48 دقیقه زمان می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. شیائومی بهترین گوشی هارو داره

  2. وای چقدر این خوشگله نقرایش واقعا خیلی خوشگله

  3. شیائومی گوشی های خوبی داره من که منتظرم