واچ او اس 6

واچ او اس 6 (watchOS 6) برای اپل واچ سری 4 و 3 منتشر شد

کمپانی اپل، آپدیت واچ او اس 6 (watchOS 6) را برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد. البته در مقطع فعلی، این به‌روزرسانی فقط به سری 4 و 3 اپل واچ اختصاص دارد.

اپل واچ سری 5 با سیستم عامل پیش فرض واچ او اس 6 عرضه می‌شود. به زودی نسل‌های قدیمی‌تر اپل واچ هم با پیوستن به سری 4 و 3، این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

واچ او اس 6 چهره‌ی تازه‌ای به ساعت‌های هوشمند اپل می‌دهد و یک اپ استور اختصاصی را با خود به همراه می‌آورد. بنابراین توسعه‌دهندگان می‌توانند نسخه‌ای از اپلیکیشن‌های خود را بسازند که مستقیما روی اپل واچ کار کند. در وژن جدید این سیستم عامل، قابلیتی موسوم به Taptic Chime هم وجود دارد که امکان زنگ خوردن اپل واچ در یک زمان ثابت را فراهم می‌کند. کاربران در این حالت، یک لرزش ملایم را نیز از گجت خود احساس خواهند کرد.

اپل واچ

اما افرادی که از ساعت هوشمند اپل برای ردگیری فعالیت‌های فیزیکی خود استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود میزان کاهش یا افزایش فعالیت خود را در یک بازه 3 تا 12 ماهه بسنجند. این قابلیت جدید در واچ او اس ۶ را Trends نامیده‌اند که وضعیت سلامت قلب و سرعت گام برداشتن کاربر را نیز در همان بازه‌ی زمانی نشان می‌دهد.

حالا که صحبت از سلامت شد؛ بد نیست بدانید watchOS 6 درباره‌ی صدای بلند محیط هم به کاربر هشدار می‌دهد. این ویژگی هنگامی عمل می‌کند که شدت صدا 80 دسیبل یا بیشتر باشد. همچنین قابلیت دیگری به بانوان امکان می‌دهد که چرخه قاعدگی خود را رصد کنند.

برای دانلود ورژن 6 واچ او اس، باید Watch app را روی گوشی آیفون باز کنید و به این مسیر بروید:

Settings > General > Software update

البته ابتدا از شارژ حداقل 50 درصدی اپل واچ خود مطمئن شوید. همچنین باید ساعت را روی شارژ قرار دهید و آن را در حین پروسه به‌روزرسانی، نزدیک گوشی خود نگه دارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. و ایکنه همیشه پشتیبانی اپل واسه دیوایس های که الان یا در گذشته پارد بازار کرده حرف نداره

  2. به نظرم صفحه گرد از مستطیلی بهتره واسه ساعت

  3. چه ساعت های باحالیه

  4. چه ساعت های لاکچریه

  5. عالیه عالییی خیلی شیکهه اصلنم نمیزته تو ذوق