حمله سایبری

رسانه‌های آمریکایی از حمله سایبری به مراکز دولتی و تاسیسات نفتی ایران خبر دادند

امروز سه شنبه 30 شهریور 98 دو رسانه آمریکایی و صهیونیستی مدعی شدند یک حمله سایبری به مراکز دولتی و تاسیسات نفتی ایران صورت گرفته است.

امروز شنبه 30 شهریور 98 رسانه آمریکایی فاکس نیوز خبری مبنی بر حمله سایبری به تاسیسات نفتی ایران را منتشر کرد. این رسانه آمریکایی مدعی است حملات سایبری که به مراکز دولتی و نظامی ایران صورت گرفته، اختلالات اینترنتی در ایران را به همراه داشته است. همچنین روزنامه صهیونیستی با نام جروزالم نیز ادعا کرد تعداد زیادی از سرورها و سایت‌های ایرانی به ویژه تعدادی از پایگاه‌های مرتبط با شرکت‌های پتروشیمی ایران با حمله هکری مواجه شدند.

حمله سایبری به تاسیسات نفتی ایران

حمله سایبری به تاسیسات نفتی ایران

تاکنون از سوی مسئولان مربوطه هیچ بیانیه رسمی مبنی بر وقوع این حملات سایبری منتشر نشده است و شواهد حاکی از آن است که پایگاه اینترنتی شرکت ملی نفت و گاز ایران در شرایط عادی به سر می‌برند. همچنین ساکنان این مناطق نیز خبری را مبنی بر اختلالات یا قطعی اینترنت مقطعی در این حوزه گزارش نکرده‌اند، اما شرکت نت‌بلاگس که ارتباطات اینترنتی را مورد بررسی قرار می‌دهد، در گزارشی اعلام کرد داده‌های آماری از قطعی ادواری در برخی از خدمات اینترنتی ایران خبر می‌دهند.

واکنش وزارت نفت

کسری نوری، سخنگوی وزارت نفت در خصوص این ماجرا اعلام کرد:

هیچ اختلالی در هیچ کدام از تاسیسات نفتی ایران رویت نشده است. خبر حملات سایبری صحت ندارد و کلیه تاسیسات نفتی ایران بر اساس روال عادی در حال فعالیت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. الان ما تو دوره ای هستیم که همه دزدن

  2. این حمله سایبری خیلی بده واقعا این هایی ک این کارو میکنن واقعا خیلی ادمایی…..هستن