نتایج بنچمارک وان پلاس 7 تی

نتایج بنچمارک وان پلاس 7 تی در سایت گیک‌بنچ منتشر شد

درست یک روز پس از انتشار رندرهای رسمی٬ شاهد ظاهر شدن نتایج بنچمارک وان پلاس 7 تی (OnePlus 7T) در سایت امتیازگیری گیک‌بنچ بودیم. این گوشی اوایل مهر 98 رونمایی می‌شود.

شرکت وان پلاس تبلیغات نسل آینده‌ی گوشی وان پلاس 7 را از هم اکنون آغاز کرده است. دیروز مدیرعامل این شرکت عکسی از قاب پشتی گوشی وان پلاس 7 تی را منتشر کرده است که دوربین سه‌گانه در داخل یک ماژول گرد رنگ و بدنه‌ای با شیب رنگی آبی مات را به نمایش می‌گذارد.

نتایج بنچمارک وان پلاس 7 تی

امروز٬ یک گوشی به نام OnePlus HD1903 در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ رویت شد که ظاهرا مربوط به نسخه‌ی 7T است. گرچه نتایج بنچمارک وان پلاس 7 تی اطلاعات جامعی از آن را به ما ارائه نمی‌کند٬ اما حداقل می‌دانیم آن از یک رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد و می‌تواند به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس مجهز باشد. در نظر داشته باشید که این نتایج به دست آمده در پلتفرم به‌روز شده‌ی Geekbench 5.0.1 ثبت شده‌اند.

نتایج بنچمارک وان پلاس 7 تی

نتایج بنچمارک وان پلاس 7 تی

مشخص نیست چه موارد دیگری به جز حضور دوربین سه‌گانه در یک ماژول گرد که احتمالا یک سنسور ToF نیز آن‌ها را همراهی می‌کند٬ در این گوشی تغییر پیدا خواهد کرد. به جز این٬ همه چیز ظاهرا با نسخه‌ی اصلی یکسان است. علاوه بر این٬ حضور تراشه‌ی مدرن‌تر اسنپدراگون 855 پلاس می‌تواند به معنای پشتیبانی این گوشی از فیلمبرداری سوپر اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه‌ای باشد.

جمله‌های خاصی در صفحات مربوط به رویداد معرفی این گوشی در سایت وان پلاس دیده می‌شود. در حالی که از جمله‌ی «رونمایی وان پلاس 7 تی» در سایت وان پلاس آمریکا استفاده شده٬ اما در سایت سایر مناطق از جمله‌ی «رونمایی خانواده وان پلاس 7 تی» استفاده شده است که می‌تواند حتی به معرفی بیش از 2 دیوایس نیز اشاره داشته باشد. این رویداد قرار است 26 سپتامبر (4 مهر ماه) در هند و ایالات متحده و همچنین 10 اکتبر (18 مهر ماه) در لندن برگزار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اعدادش مطمعنید درسته به حای ۴رقمی ۳ رقمیه

  2. چرا جدیدا انقدر گوشی هاشون زشته؟؟

  3. ظاهرش که اصلا خوب نیست

  4. خوبه ولی دوربینش خیلی افتضاحح