ConnecteDevice و رونمایی از ساعت های جدید Gogito در نمایشگاه CES 2015

شرکت ConnecteDevice سازنده ساعت های هوشمند Gogito امسال نیز به رسم سال های گذشته در نمایشگاه CES حضور پیدا کرده است تا آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارد. فلسفه ساعت های هوشند ساخت این شرکت ترکیب ساعت های آنالوگ قدیمی با نتیفیکشن های دیجیتال است که در عین سادگی از زیبایی و تنوع طرح و رنگ بسیای برخوردار هستند.

ساعت های شاخت این شرکت برخلاف ساعت های هوشمند دیگر شرکت ها، شباهت بسیاری به ساعت های معمولی دارند. این ساعت ها همچون ساعت های قدیمی توسط عقربه زمان را به شما نشان خواهند دارد اما در عین حال می توانند نوتیفیکیشن های آمده بر روی گوشی تان را با روشن شدن چراغ های LED موجود بر روی صفحه خود به شما اعلام کند. برخلاف سایر ساعت های هوشند که از صفحه لمسی استفاده می کنند، ساعت های Gogito اینگونه نیستند و نیاز است تا با فشار دادن دکمه های کناری ساعت نوتیفیکیشن ها را اعلام شده را مدیریت کنید.

ساعت های Gogito که در دو مدل Classic و POP عرضه می شوند نیازی به شارژ روزانه ندارند و آنقدر کم مصرف هستند که با یک باتری دکمه ای معمولی می توانند ماه ها کار کنند. مدل جدید این ساعت که ConnecteDevice آن را به نمایشگاه امسال آورده است قادر است تا فعالیت های ورزشی شما را تحت نظر بگیرد و اطلاعات جمع آوری شده را از طریق اپلیکیشن تلفن های هوشمند به شما نمایش دهد.

مدل New Gogito دارای سه طرح با رنگ‌های متفاوت است و با دستگاه های اندرویدی نسخه 4.3 به بالا و IOS 8 کار می کند.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*