خانواده هواوی میت 30

بررسی اولیه گوشی های خانواده هواوی میت 30 (گجت تی وی)

گوشی های خانواده هواوی میت 30 (Huawei Mate 30) شامل مدل‌های میت 30، میت 30 پرو و میت 30 آر اس پورشه دیزاین به تازگی معرفی شده‌اند. در ادامه، ویدیوی بررسی اولیه سری میت ۳۰ را مشاهده می‌کنید.

هواوی به تازگی از سری جدید گوشی های پرچمدار خود یعنی میت ۳۰ (Huawei Mate 30) رونمایی کرد. گوشی های خانواده هواوی میت 30 شامل مدل‌های Mate 30 ، Mate 30 Pro و Mate 30 RS Porsche Design جزو بهترین و جذاب‌ترین پرچمداران بازار هستند که می‌توانند تمامی نیازهای کاربران از عکاسی و فیلمبرداری گرفته تا بازی کردن را به خوبی برطرف کنند.

هواوی میت 30 دارای نمایشگر 6.2 اینچی است و هواوی میت 30 پرو از نمایشگر 6.53 اینچی آبشاری بهره می‌برد. باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی در میت 30 و 4500 میلی‌آمپرساعتی در میت 30 پرو به همراه شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی سیم 27 واتی به کار رفته است. سیستم عامل اندروید 10، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، تراشه کایرین 990، دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه حسگر سه بعدی از دیگر ویژگی‌های این سری محسوب می‌شود. طبق معمول، مدل لوکس Mate 30 نیز با نام هواوی میت 30 آر اس پورشه دیزاین معرفی شده است. این گوشی تقریبا از همان مشخصات میت ۳۰ پرو بهره می‌برد، اما ظاهری لوکس با الهام از خودروهای پورشه را ارائه می‌کند.

اما نکته منفی در گوشی های خانواده هواوی میت 30 که می‌تواند موجب دلسرد شدن برخی کاربران شود، این است که برنامه‌های گوگل به صورت پیش‌فرض در این گوشی‌ها وجود ندارد. آیا این اتفاق می‌تواند به فروش هواوی و آینده این شرکت ضربه بزند؟ در ادامه، ویدیوی بررسی اولیه گوشی های هواوی میت 30، هواوی میت 30 پرو و هواوی میت 30 آر اس پورشه دیزاین را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

ویدیوی بررسی گوشی های خانواده هواوی میت 30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی بی نظیریه دل آدمو میبره و با نوت 10 پلاس رقابت تنگاتنگی خواهند داشت من دیروز نمایندگی رسمی سامسونگ بودم و نوت 10 رو از نزدیک دیدم تازه وقتی این گوشی رو تو دستت میگیری میفهمی گوشی فوق مدرن یعنی چی خودم نوت 8 دارم اما میشه گفت هواوی میت 30 پرو یه پله بالاتر از سامسونگ نوت 10 پلاسه اما نکته منفی این گوشی بیرون زدگی دوربین پشتیه

  2. جدای خوبیها و امکانات این گوشی که غیر قابل انکاره و سوای برند محبوب هر شخصی،طراحی دوربین این گوشی و آیفون 11 نامتعارف و زشت و خیلی بیرون زده س…در ثانی که اصلا نمایشگر آبشاری زیبا نیست و باعث دردسرهای زیادی هم میشه،شکستن سریع یکی از این موارده،بماند که بخوای صدا رو کم و زیاد کنی باید یک ساعت ور بری با گوشی

  3. چه عجب بلاخره کجت نیوز اعتراف کرد که یه این گوشی داره از نوکیا تقلید میکنه
    در ضمن اون lumia 1020 هست که سنسورش هنوزم از میت 30 بزرگتره