ارزهای دیجیتالی

ارزش ارزهای دیجیتالی به میزان چشمگیری کاهش یافت

ارزش ارزهای دیجیتالی به میزان چشمگیری کاهش یافت. در این بین ارزش بیت کوین با کاهش 15 درصدی به  8 هزار و 377 دلار کاهش پیدا کرد که در 3 ماهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

ارزش بیت کوین پس از اینکه سقوط 15 درصدی را تجربه کرد به ارزش 8 هزار و 377 دلار رسید که این میزان پایین‌ترین سطح ارزش این ارز دیجیتالی محبوب طی 3 ماهه گذشته محسوب می‌شود. گفتنی است این کاهش ارزش بیت کوین از آنجایی اتفاق افتاده که اخیرا یک پلتفرم معاملات ارزی در بورس نیویورک نام بیت کوین را از لیست ارزهای دیجیتالی برای معاملات آینده حذف کرد. در همین رابطه کیائو وانگ، مدیر موسسه ماسری که در حوزه مطالعات پول‌های دیجیتالی فعال است، عنوان کرد چنین کاهش ارزشی برای بیت کوین یک سقوط سنگین و یک رخداد کم‌سابقه به‌شمار می‌رود.

کاهش ارزش سایر ارزهای دیجیتالی

در کنار کاهش ارزش چشمگیر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتالی نیز با کاهش ارزش مواجه شدند؛ برای مثال ارزش اتریوم با کاهش 15.84 درصدی به 169.68 دلار کاهش پیدا کرد، ارزش بیت کوین کش نیز با کاهش 22.61 درصد به 226.56 دلار کاهش یافت، ارزش لایت کوین نیز با کاهش 15.41 درصدی به 57 درصد رسید. ارزش استلار نیز با کاهش 14.74 درصدی به 0.054 دلار نزدیک شد، ارزش مونرو نیز با کاهش 14.2 درصدی به 59.40 دلار کاهش پیدا کرد. ارزش دش با کاهش 16.25 درصدی به 73.81 دلار رسید و ارزش زد کش نیز با کاهش 36.32 درصد به 169.68 دلار کاهش پیدا کرد.

الکس ماشینسکی، مدیر موسسه سلسیوس نتورک در این خصوص بیان کرد چنین کاهش ارزش‌هایی حاکی از آن است که تاکنون سرمایه‌گذاران برای انجام سرمایه‌گذاری‌های گسترده بر روی ارزهای دیجیتالی دارای شک و تردید هستند و چنین عاملی باعث خواهد شد روند کاهش بازار خرید و فروش ارز رمزها بیشتر از شرایط عادی رخ دهد که این وضعیت اصلاح منطقی در بازار را با سختی مواجه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*