تریلر جدید The Irishman

تریلر جدید فیلم مرد ایرلندی یا آریش من (The Irishman) با حضور رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی

نت‌فلیکس تریلر جدید فیلم مرد ایرلندی یا آریش من (The Irishman) را منتشر کرد که در آن شاهد رابرت دنیرو، آلپاچینو و جو پشی هستیم و می‌توانیم برخی از اتفاقات فیلم را ببینیم.

تریلر جدید The Irishman در واقع نسخه کامل تریلر قبلی آن است که چند هفته پیش در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. مرد ایرلندی یا آریش من بر پایهٔ زندگی فرانک شیران تبهکار ایرلندی ساخته می‌شود و به یکی از ماجراهای جنایی کلاسیک آمریکا می‌پردازد. دنیرو در این فیلم نقش فرانک شیران ملقب به ایرلندی را ایفا خواهد کرد. شیران در گذشته یک قاتل حرفه‌ای بوده و حالا رئیس یک اتحادیه‌ی کارگری شده و به دنبال سلسله اتفاقاتی به قتل جیمی هوفا (آل پاچینو) اعتراف کرده است.

تریلر جدید The Irishman – مرد ایرلندی

 

طی ماه گذشته بسیاری از سینماگران به نت‌فلیکس به خاطر سبک اکران و پخش فیلم مرد ایرلندی یا آریش من – The Irishman خرده گرفتند؛ زیرا این شرکت برنامه‌ای برای اکران گسترده اثرش در سینماها ندارد و تنها به دنبال رسیدن به حد نصاب حداقل تماشاگر برای حضور فیلم در جشنواره‌های سینمایی مختلف است. نت‌فلیکس امسال آثار مهم دیگری هم دارد که شانس موفقیت در اسکار را خواهند داشت و از میان آن‌ها می‌توان به داستان ازدواج (Marriage Story) به کارگردانی نوآ بامبک با بازی آدام درایور، لورا درن و اسکارلت جوهانسون اشاره کرد که در جشنواره کن حسابی خوش درخشید و توانست 100% منتقدین در راتن تومیتوز را راضی کند، اما بی‌تردید فیلم The Irishman با بودجه ساخت 159 میلیون دلاری بزرگ‌ترین اثر آن‌ها در فصل جوایز است.

تریلر جدید The Irishman

فیلم مرد ایرلندی قرار است در تاریخ 27 نوامبر، مصادف با ششم آذر ماه به صورت عمومی منتشر شود، اما پیش از آن و در تاریخ یکم نوامبر (دهم آبان) یک اکران محدود و خصوصی را تجربه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*