آپدیت جدید سامسونگ گلکسی ای 70 (Galaxy A70) منتشر شد

گلکسی ای 70 (Galaxy A70) یکی از بهترین گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ به حساب می‌آید و آن‌ها حالا آپدیت تازه‌ای را برای آن منتشر کرده‌اند.

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی ای 70 نه تنها دوربین آن‌ را بهبود می‌بخشد، بلکه امنیت گوشی را بالاتر برده و پشتیبانی از هدفون‌های یو اس بی type-C را نیز به آن اضافه می‌کند.

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی ای 70 – Galaxy A70

این آپدیت که A705GMDDU3ASI2 نام دارد، 648 مگابایت بوده و هم‌اکنون در هند در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. سامسونگ با این آپدیت تلاش کرده تا تعدادی از مشکلات گوشی را برطرف سازد. برای مثال حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای حالا عملکرد بهتری دارد. همچنین کیفیت دوربین بالاتر رفته و تعدادی از مشکلات عملکرد بخش‌های مختلف رفع شده‌اند.

گلکسی ای 70

یکی از ویژگی‌های جدیدی که با این اپدیت به گوشی اضافه خواهد شد، پشتیبانی از هدفون‌های یو اس بی تایپ سی است که می‌تواند جایگزین خوبی برای جک 3.5 میلی متری باشد. در واقع دارندگان این گوشی حالا بین دو دریچه مختلف برای هدفون، حق انتخاب دارند. پچ امنیتی که در ماه سپتامبر منتشر شده بود نیز بخشی از این آپدیت جدید به حساب می‌آید.

متاسفانه سامسونگ در اینجا هم سنت قبلی خود را ادامه داده و چند نرم افزار ترد پارتی را به صورت خودکار بر روی گوشی شما نصب می‌کند. شما پس از دریافت این آپدیت، دو اپلیکیشن Booking (رزرو هتل، آپارتمان و غیره) و اسنپ چت را بر روی گوشی خود خواهید داشت. خوشبختانه در صورت عدم نیاز، این اپلیکیشن‌ها را به راحتی می‌توانید حذف کنید.

آپدیت قبلی این گوشی در اوایل مرداد ماه منتشر شده بود و ویژگی‌های تازه‌ای همچون لرزش‌گیر سوپر استیدی (Super Steady) را به بخش دوربین اضافه کرد. دوربین ای 70 با تشکر از این آپدیت جدید و داشتن ویژگی‌هایی همچون سوپر اسلوموشن و اموجی‌های واقعیت افزوده (AR Emoji) حالا عملکرد بسیار مناسبی دارد و نیازهای مخاطبان را در حد یک گوشی پرچمدار رفع می‌نماید.

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی ای 70 در هفته‌های آتی برای مناطق بیشتری منتشر خواهد شد.