روغن ماهی

مصرف روغن ماهی به طور قابل توجهی خطر حمله قلبی را کاهش می‌دهد

روغن ماهی از بافت‌ ماهی روغنی به دست آمده و حاوی ویتامین‌ها و خواص بسیاری برای سلامت است. در این مقاله به تاثیر این روغن در کاهش حملات قلبی خواهیم پرداخت.

یک مطالعه جدید از انجمن یائسگی آمریکای شمالی (NAMS)، به بررسی ارتباط میان روغن ماهی و ویتامین D با سلامت قلب و عروق پرداخته است. نتایج این مطالعه نشان داده است که مصرف این روغن در سلامت قلب موثر بوده و به طور قابل توجهی خطر حمله قلبی را در افراد کاهش می‌دهد.

روغن ماهی و تاثیر آن در کاهش حملات قلبی

نتایج مطالعات نشان داده‌اند که مکمل‌های ویتامین D و اسیدهای چرب امگا 3 که هر دو از روغن ماهی گرفته می‌شوند، خطر ابتلا به مرگ و میر ناشی از سرطان و سکته قلبی را کاهش خواهند داد. محققان خاطر نشان کردند که مصرف روغن ماهی، کاهش چشمگیری در تعداد حملات قلبی دارد. در نظر داشته باشید که مصرف مکمل های ویتامین D با کاهش خطر ابتلا به سرطان همراه نیست، اما با کاهش قابل توجه مرگ و میر ناشی از سرطان همراه خواهد بود. توجه داشته باشید که مصرف این مکمل‌ها برای همه افراد توصیه نمی‌شود، زیرا مصرف آن در برخی افراد ممکن است تاثیر منفی داشته باشد. به همین خاطر، نیاز به تحقیقات بیشتری در این رابطه بوده و باید جهت مصرف به پزشک مراجعه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اه من از کنار ماهیم رد نمیشم چ برسه ب روغشو بخورم اهههه

  2. 😣اه حالم بهم خورد