مینا مهرنوش

مینا مهرنوش ، مدیرعامل مستعفی رایتل علیه وزیر ارتباطات افشاگری کرد

اخیرا روابط عمومی شستا از موافقت خود با استعفای مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل رایتل خبر داد، اما افشاگری مدیرعامل مستعفی علیه وزیر ارتباطات حواشی زیادی را به همراه داشت.

مینا مهرنوش، مدیرعامل مستعفی رایتل که حواشی زیادی در خصوص انتصاب و حالا در مورد استعفای وی به وجود آماده است، عنوان می‌کند انتصاب وی به عنوان مدیرعامل رایتل و مخالفت‌هایی که انجام شده از وجود نگاه جنسیتی حکایت دارد. وی بر این باور است که عده‌ای نمی‌توانند حضور و مدیریت یک زن در راس اپراتور کشور را تحمل کنند. مینا مهرنوش تاکید می‌کند طی این مدت برای تضعیف وی تلاش‌های بسیاری انجام شده تا از انتصاب و فعالیت وی در سمت مدیرعاملی سومین اپراتور تلفن همراه کشور جلوگیری شود.

افشاگری مینا مهرنوش علیه وزی ارتباطات

مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل مستعفی رایتل در این خصوص عنوان کرد:

من در تاریخ 2 شهریور سال جاری به شکل قانونی حکم مدیرعاملی را دریافت کرده‌ام، اما سازمان تنظیم مقررات با دستور شبانه آقای محمد جواد آذری جهرمی در تاریخ 24 شهریور مصوبه‌ای عجولانه و غیر کارشناسی را تنظیم کردند که با دستور موقت، دیوان عدالت اداری مصوبه دیروز متوقف شده است، این مصوبه بهانه‌ای بیش نبود تا آنها بر هدف اصلی خود سرپوش بگذارند. آقای وزیر مدعی هستند که مدیرعامل یک اپراتور می‌بایست کارشناس فنی باشد، در حالی که خود ایشان که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند به جز عضو هیئت مدیره رایتل سابقه تخصصی دیگری ندارند.

مینا مهرنوش بر این باور است:

شخصی در مورد تخصص سخن می‌گوید که خود با لیسانس غیر مرتبط به عنوان وزیر فعالیت می‌کند و دکتری اقتصاد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران برای مدیریت یک اپراتور را مناسب نمی‌داند. آقای جهرمی بهتر است به جای کارشکنی در انتصاب یک مدیر زن، به دستاورد 5 ساله مدیریت تیم و دوستان خود در رایتل نگاه کند که در آن زمان حدود 1700 میلیارد تومان زیان انباشته از جیب بیمه شدگان تامین اجتماعی بر رایتل تحمیل شد. قطعا دغدغه ایشان مدیریت من یا شخص دیگری نیست، بلکه وزیر ارتباطات نگران آشکار شدن شرایط گذشته رایتل از طریق مدیرانی است که سازمان تامین اجتماعی منصوب نماید و به همین دلیل بر مدیرعاملی معاون مالی سابق شرکت رایتل تاکید دارند و او را در طول 8 ماه گذشته به عنوان سرپرست تایید کرده بودند.

مدیرعامل مستعفی رایتل در ادامه تاکید می‌کند:

با توجه به اینکه وزیر ارتباطات با مدیرعامل شدن من و شفاف شدن سوابق کاری گذشته ایشان در رایتل احساس خطر کرده‌اند، بدون شک برای فعالیت موثر به من اجازه داده نمی‌شود و این به نفع اپراتور رایتل نخواهد بود و تصمیم ادامه همکاری با رایتل را ندارم و کسی می‌بایست در سمت مدیر عاملی رایتل فعالیت کند که منافع سهامداران و بیمه شدگان را به منافع شخصی خود ترجیح دهد. من مطمئنم دست پنهان و آشکاری قصد تخریب و ضربه زدن به من را دارند و اقداماتی را هم شروع کرده‌اند که من برای حفظ شرکت این هزینه‌ها را به تنهایی قبول می‌کنم، اما خواهشم از آنها این است که به خاطر تخریب جایگاه و جنسیت من از اقداماتی که طی یک ماه گذشته انجام داده‌اند مثل تهدید به قطع فرکانس‌ها و ایجاد مشکلات فنی که بیشتر از خسارت به من، رایتل را متضرر کرده است دست بردارند.

مینا مهرنوش در پایان خاطرنشان کرد در این مورد مطالب زیادی را می‌توانم بیان کنم، اما چنین گفته‌هایی در شرایط فعلی به نفع اپراتور رایتل نخواهد بود، اما در آینده نزدیک پس از اینکه شرکت رایتل به شرایط عادی رسید و به ثبات تجاری دست پیدا کرد، در خصوص این موضوع‌ها حتما صحبت می‌کنم. وی تاکید کرد کاش وزیر ارتباطات و مدیرعامل مخابرات به مشکلات مردم در زمینه اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی توجه بیشتری می‌کردند تا اینکه بخواهند بر انتصاب من به عنوان یک مدیرعامل زن در شرکت رایتل تمرکز کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. همون بهتر زنها نباشن

  2. بگم بگم راه انداختن خب همین حالا بگو دیگه

  3. این کار صحیحی نیست اگر یک خانم کنار رفت مسئله جنسیت را مطرح کند.

  4. لااقل خیلی رو راست و بی شیله پیله حرفاشو گفت و آذری و با خاک یکسان کرد
    دمش گرم….

  5. اگه راس گفته باشه چ حیفه برکنار بشه😭😭😭😭

  6. واقعآ که این مردم ما نمی خواهند بفهمند که مدیریت زن از مرد بهتر است یا حداقل برابر است

  7. خخخخ چ وضعیه😂

  8. مستعفی نه، مستعفیه !